تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804737025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

التماس از بازیکنان استقلال‌اهواز برای حضور در تمرین ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: التماس از بازیکنان استقلال‌اهواز برای حضور در تمرین
عادل کلاه کج بازیکن استقلال اهواز بعد از باخت 4 بر صفر مقابل استقلال خوزستان معتقد است که استقلال اهواز مشکلات زیادی دارد که کسی از آنها خبر ندارد.

کلاه کج به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: شاید باور نکنید ولی بازیکنان ما از ابتدای فصل تا امروز حتی یک ریال هم دریافت نکرده اند و گذاشته از آن ما حتی از امکانات اولیه یک تیم لیگ برتری محروم هستیم. راحت بگویم تیم استقلال اهواز در حال حاضر فقط بازیکنان وهوادارهایش را دارد.

با تمنا در سه بازی گذشته، بازیکنان را سر تمرین آوریم

هر کس که به استقلال اهواز انتقاد می کند باید 10 دقیقه در تمرینات ما حاضر شوند بعد متوجه می شوند که تیم ما با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. الان 4،3 بازی هست که من با تمنا و خواهش بازیکنان ها را سر تمرین و بازی می آورم. برای آنکه بازیکنان سر تمرین بیایند خودم می روم دنبالشان. هیچ بازیکنی در استقلال اهواز تا امروز حتی یک ریال هم دریافت نکرده است ولی مساله ای که من را ناراحت می کند این است که در شبکه ورزش و برنامه نود دائما از ما انتقاد می کنند. آنها نمی دانید که ما در اهواز چه مشکلاتی داریم. من تا امروز سکوت کردم ولی چون این انتقادهای غیر منطقی را دیدم مجبور شدم در این مورد صحبت کنم.

برنامه 90 اعتماد به نفس جوانها را تخریب می کند

آقای فردوسی پور در هر برنامه یک آیتم جداگانه در مورد استقلال اهواز می گذارد و می گوید آمدن این تیم به الیگ برتر درست نبود، ما هم قبول داریم که طرز آمدن تیم به لیگ برتر درست نبود. ولی در حال حاضر استقلال اهواز هم جوانان خوبی دارد. بعد از هر برنامه نود اعتماد به نفس آنها از 1000 به صفر می رسد. الان 4،3 تیم در لیگ برتر از لحاظ مالی شرایط ما را دارند، چرا هیچ کس به ملوان گیر نمی ده و دائما از تیم ما صحبت می کنند. باور کنید همین برنامه های تلویزیونی هستند که جوانهای تیم ما را تخریب می کنند تازه 10 بازی از لیگ گذشته و هنوز اتفاقی نیفتاده اگر به ما کم شود ما قطعا در لیگ می مانیم.

باید بلندگو در اهواز، از مسوولان درخواست کمک کنم

سال گذشته که من در راه آهن بودم شما از من در مورد سقوط تیم سوال کردید ولی من به شما گفتم که ما در لیگ برتر می مانیم امسال هم شرایط همینطور هست. الان هم می گویم که استقلال اهواز در لیگ می ماند ما بازیکنان خوبی داریم و هوادارانی که در هر شرایطی از ما حمایت می کنند. شاید باور نکنید ولی تیم ما برای هر بازی هم مشکل دارد یعنی اینکه من و بازیکنان می رویم التماس اسپانسر را می کنیم که برای یک بازی بیاید و به جای آن پیراهن تیم را بدهد. باور کنید کم مانده که من دستم بلند گو بگیرم و در اهواز راه بیفتم که مسوولان یک فکری به حال استقلال اهواز بکنید. وقتی تیم می برد همه مسوولان به رختکن می انید و به به می گویند ولی چه فایده ای دارد ما الان نیاز به کمک آنها داریم. ا
ستقلال اهواز تیمی هست که می تواند با حمایت در لیگ بماند و نباید آن را کاندیدای سقوط بدانیم. استقلال اهواز تیم کوچکی نیست باید حرمت پیراهن و تاریخ این باشگاهها را حفظ کنیم.

تا مشکلات مالی حل نشود تغییر در استقلال اهواز بی فایده است

متاسفانه آقای فردوسی پور و مجریان شبکه ورزش آقایان رها و عبداللهی که خیلی راحت از دور روی صندلی می نشینند و آن را می چرخانند و می گویند لنگش کن باید یک بار به اهواز بیایند تا ببیند بازیکنان ما که حتی در خانه چیزی برای خوردن ندارند چه تلاشی انجام می دهند اگر این شرایط را بدانند دیگر بازیکنان جوان ما را تخریب نمی کنند. آقای فردوسی پور چند بازیکن ما را برد و آنقدر در گوششان حرف زد که بر علیه خوزستان صحبت کردند آخرش چی شد آنها بعد از چند وقت در تمرینات حاضر شدند. هیچ اتفاقی هم نیفتاد. به عقیده من آقای بختیاری زاده خیلی برای استقلال اهواز زحمت کشید و در بدترین شرایط تیم را هدایت کرد و من از این بابت از ایشان سپاسگزارم. آقای حنطه هم در طول دو هفته گذشته که به اهواز آمده بیشتر زمان ما در مراسم عزاداری و تعطیلات لیگ گذشت و من می توانم بگویم که هیچ فرقی نمی کند تا زمانی که مشکلات حل نشود هیچ مربی نمی تواند به استقلال اهواز کمک کند.

استقلال اهواز عادل کلاه کج

ارسال به تلگرام


12:52  1394/08/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن