تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813004129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويکرد بهزيستي بايد به سمت قادر سازي و توانمند سازي جامعه هدف سوق پيدا کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۸ب.ظ)
مديرکل بهزيستي لرستان؛ رويکرد بهزيستي بايد به سمت قادر سازي و توانمند سازي جامعه هدف سوق پيدا کند موج-خرم آباد-مديرکل بهزيستي لرستان گفت: مشاغل خانگي و کارگاه هاي کوچک در شرايط فعلي، مي توانند مشگل گشاي بيکاري جامعه هدف استان باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسداله حيدري روز سه شنبه در جمع کارشناسان ستادي معاونت مشارکت هاي مردمي بهزيستي لرستان اولويت کاري خود را پيشگيري و سپس مشارکت هاي مردمي اعلام کرد و افزود: ابتدا بايد براقدامات پيشگيرانه در زمينه هاي مختلف معلوليت ها و آسيب هاي اجتماعي تاکيد کنيم تا بتوانيم خدمات مطلوب تري به جامعه هدف ارائه نمائيم.
وي ،مشاغل خرد و خانگي را حلال معظل بيکاري خانوارهاي لرستان برشمرد و افزود،با توجه به اين که سرمايه گذاري کلاني در اين استان صورت نگرفته و عدم وجود زير ساخت هاي صنعتي، بايد برنامه ريزي ها اشتغال به سمت کارگاه هاي کوچک و مشاغل خانگي معطوف شود.
مدير کل بهزيستي در ادامه گفت دکتر محسني بند پي، رياست سازمان بهزيستي کشور، نگرش علمي و رويکرد عالمانه اي نسبت به بهزيستي دارد و تمام ظرفيت هاي موجود را جهت پيشبرد اهداف بسيج کرده و بايد اهداف و سياست هاي مرتبط با استان را پيگيري و اجرا کنيم.
حيدري افزود: سازمان بهزيستي نبايد متولي امورات روزمره جامعه هدف باشد بلکه بايد هدف اصلي را بر قادر سازي و توانمند سازي جامعه هدف متمرکز کند.
مدير کل بهزيستي بر تکريم و اطلاع رساني به خيّرين تاکيد و ارسال پيامک در خصوص ميزان مشارکت خيّر و نحوه هزينه کرد آن به جامعه هدف را از وظايف مهم معاونت مشارکتها بر شمرد.
در پايان کارشناسان نظرات و ديدگاه ها و مشکلات خود را مطرح و حيدري، راهکارهاي لازم را ارائه کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن