تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804727430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: پرسپوليس و استقلال حريفان بزرگي براي هم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳ب.ظ)
استقلالي‌ها در فاجعه درگذشت هادي بزرگي‌شان را ثابت کردند؛ برانکو: پرسپوليس و استقلال حريفان بزرگي براي هم هستند موج-سرمربي تيم ملي فوتبال پرسپوليس مي گويد روز جمعه شاهد برگزاري بزرگ‌ترين دربي ايران و آسيا هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج،برانکو ايووانکوويچ در نشست خبري با تبريک به بازيکنانش به دليل کسب هر سه امتياز بازي مقابل ملوان بندرانزلي اظهار کرد: اين برد بهترين دعوت براي هواداران پرسپوليس است که به ورزشگاه بيايند و تيم‌شان را تشويق کنند. اميدوارم آنها روز جمعه به عنوان يار دوازدهم ما را همراهي کنند.
برانکو ايوانکوويچ در ادامه گفت:بسيار خوشحالم و افتخار مي‌کنم که به عنوان سرمربي پرسپوليس در داربي هستم. من در کنار بازيکناني خواهم بود که تاکنون لياقت خود را ثابت کرده‌اند. تمام بازيکنان اشتياق فراواني دارند که در اين بازي حضور داشته باشند. به جز بابک حاتمي و مايکل اومانا که مصدومند ساير بازيکنان کاملا آماده حضور در بازي هستند.
برانکو در پاسخ به اين که آيا فکر مي‌کنيد مانند تمامي ديدارهاي قبلي خود در اين ديدار نيز به گل برسيد، گفت: طبيعي است بازي تهاجمي با گل زدن همراه است. در نهايت ما هميشه دوست داريم برابر حريفان‌مان بيشتر گل بزنيم، هرچند تاکنون شايد به نتايج دلخواه‌مان نرسيديم اما بايد امتيازات بيشتري کسب مي کرديم.
وي ادامه داد: همه بازيکنان ما آماده هستند و نمي‌خواهند درباره انگيزه‌هاي چنين بازي بزرگي صحبت کنم؛ چراکه همه چيز مشخص است. نتيجه اين بازي نيز مانند همه دربي هاي ديگر معلوم نيست؛ چراکه نمي توان در چنين ديدارهايي با توجه به جايگاه تيم‌ها در جدول برنده بازي را مشخص کرد.
وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که نظرش درباره داربي زماني که سرمربي تيم ملي بود چيست، اظهار کرد: افراد مختلف مسائل متفاوتي مي‌گويند. ليگ ايران ليگ خيلي خوب و جدي است و بازي که 100 هزار تماشاگر دارد تاکيد مي‌کنم که باز هم بزرگترين بازي آسياست؛ ديداري که دو تيم بزرگ ايراني در آن حضور دارند. دو تيم آنقدر بازيکنان خوب دارند که چنين داربي بد نخواهد بود. طبيعي است چنين بازي نمي تواند با گل‌هاي فراوان دنبال شود اما مطمئنا قابل توجه و خوب خواهد بود.
برانکو در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که آيا سوپرايزي در دربي خواهيد داشت يا خير، گفت: معمولا در فوتبال سوپرايز نداريم، مگر بخواهيم سوشا را نوک حمله قرار دهيم. آنچه براي ما اهميت دارد اين است که از لحاظ فيزيکي آماده هستيم. اين را نيز خودتان مشاهده کرديد که در ديدار با ملوان بدون خستگي بازي کرديم در حالي که چهار روز پيش از آن به مصاف تراکتورسازي در تبريز رفتيم و در همان سطح فوتبال بازي کرديم. اين آمادگي فيزيکي امکان را براي ما ايجاد کرده است که در 90 دقيقه هيچگونه افت انرژي نداشته باشيم. در ديدارهاي قبلي خود مي توانستيم گل‌هاي بيشتري را به حريفان بزنيم اما من به بازيکنانم گفتم که نبايد انتظار داشت که در 10 دقيقه اول کار را تمام کرد.
وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که چه تمهيداتي را در نظر گرفته تا بازيکنان جوان اين تيم وارد حاشيه نشوند، گفت: طبيعي است اين ديداري خاص است که تمام هواداران و بازيکنان و کادرفني دو تيم دوست دارند بازي را ببرند؛ بنابراين هر تيمي سعي مي‌کند جانب احتياط را در نظر بگيرد اما فلسفه من مشخص است و ما آن را تغيير نخواهيم داد. تمام تلاشمان گل زدن و تمام خواست ما غلبه بر بازي حريف است.
ايووانکوويچ در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر اين که آيا به جوان‌ترهاي تيمش سفارش کرده که تمام حواسشان به بازي باشد، گفت: امروز نشست خبري گذاشتيم که بازيکنان‌مان امکان صحبت با هواداران را داشته باشند. شما خبرنگاران هم اين اجازه را داريد که امروز سر تمرين ما باشيد و با هر بازيکني که مايليد مصاحبه کنيد. اين کار بين بازيکنان و هواداران رابطه ايجاد مي‌کند و به همين خاطر ما به شغل شما احترام مي گذاريم.
در ادامه خبرنگاري به برانکو گفت خط دفاع استقلال ضعيف است آيا او قصد ندارد با دو مهاجم برابر اين تيم قرار بگيرد، برانکو پاسخ داد: از کجا مي‌دانيد که ضعف استقلال همين است؟ اين که چه کسي چه چيزي گفته را کنار بگذاريد. آن ها اين هفته مدافع قهرماني را در اصفهان سه بر صفر شکست دادند و اکنون در صدر جدول قرار دارند. هر تيمي ضعف‌هايي دارد اما در اين مورد با شما موافق نيستم.
«شما مربي هستيد» اين جمله را برانکو در پاسخ به خبرنگاري گفت که به او توصيه کرده بود بيشتر به عمق دفاع حريفان توجه کند تا تکيه بر سانتر!
برانکو گفت: از مشورت شما تشکر مي‌کنم اما اين درست نيست که بخواهيم در همه بازيها به يک روش اکتفا کنيم. ما در تمرينات‌مان روش‌هاي مختلفي را براي گلزني در نظر مي گيريم.
وي درباره تغيير جو تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس عليه همديگر پس از فوت هادي نوروزي، گفت: چيزي زيباتر از دوستي ورزشي نيست. پرسپوليس و استقلال حريفان بزرگي براي هم هستند و چيزي شيرين‌تر از پيروزي برابر حريف يا همان دوستي نيست. بازيکنان استقلال و پرسپوليس در يک کشور و يک شهر زندگي مي‌کنند و دوستان مشترک دارند و در تيم ملي با هم هستند. اين خيلي قشنگ است که هم اينها رو به روي هم بازي کنند و يک تيم ببرد. هواداران استقلال در جاهاي مختلف جلوي مرا مي‌گيرند و عدد 4 نشان مي دهند. پرسپوليسي‌ها هم عدد 6 را نشان مي دهند. اين خودش زيباترين موضوع است و ما براي همين بازي مي کنيم. وقتي فاجعه درگذشت هادي پيش آمد استقلالي‌ها بزرگواري انساني از خود نشان دادند چون هادي هم رقيب‌شان بود و هم دوست آنها.
برانکو در پايان گفت: من هميشه دوست دارم در همه دربي‌ها پيروز باشم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن