تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803588599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي ماشين‌آلات، ادوات و محصولات کشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۲۵ب.ظ)
در تبريز؛ برگزاري شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي ماشين‌آلات، ادوات و محصولات کشاورزي موج - شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي ماشين‌آلات، ادوات و محصولات کشاورزي و شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي فرآورده‌هاي غذايي، ماشين‌آلات و صنايع وابسته ايران از امروز، پنجم آبان، تا هشتم آبان امسال در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تبريز برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر قره‌باغي، سرپرست مديريت صنايع کشاورزي سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي، در گفت و گو با خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: اين نمايشگاه، بزرگ‌ترين نمايشگاه منطقه‌اي است که با حضور 80 شرکت داخلي و 3 شرکت خارجي از کشور ترکيه و نمايندگاني از کشورهاي چين، بلژيک و هلند برپا مي‌شود و از جمله مطرح‌ترين نمايشگاه بين‌المللي کشاورزي ايران به شمار آمده و بهترين فرصت را براي حضور بهره‌برداران، کارشناسان و سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي و ديگر فعالان حوزه کشاورزي فراهم کرده است.
وي افزود: افزايش صادرات با هدف برقراري تراز مثبت بازرگاني بخش کشاورزي، اقتصادي کردن توليد و افزايش درآمد کشاورزان، مديريت منابع آبي، ارتقاي بهره‌وري و لزوم توجه جدي به زيرساخت‌هاي بخش کشاورزي جزو اولويت‌هاي بخش کشاورزي است بنابراين برگزاري نمايشگاه‌هاي کشاورزي مي‌تواند ضمن تسهيل در دستيابي به اهداف مذکور موجبات رشد و زمينه سرمايه‌گذاري و توسعه صنايع تبديلي و بازاريابي محصولات کشاورزي را فراهم کند.
سرپرست مديريت صنايع کشاورزي آذربايجان شرقي خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه فرصتي مناسب و مغتنم براي آشنايي بهره‌برداران، کارشناسان و سرمايه‌گذاران و مديران حوزه کشاورزي با ماشين‌آلات، صنايع و تکنولوژي‌هاي جديد، توليد و فرآوري محصولات کشاورزي خواهد بود.
وي در عين حال افزود: حضور مراکز علمي و دانشگاه‌ها، شرکت‌هاي فني مهندسي و مشاوره‌اي کشاورزي و مخترعان در اين نمايشگاه، ضمن معرفي دستاوردهاي علمي در اين حوزه، موجبات تبادل نظر و مشاوره در زمينه کشاورزي را به بهره‌برداران، سرمايه‌گذاران و کارشناسان فراهم خواهد کرد.
مهندس قره باغي گفت: در اين نمايشگاه‌ها از استان‌هاي آذربايجان شرقي، غربي، تهران، همدان، فارس، قم، البرز، خراسان رضوي و اصفهان و از کشور ترکيه به طور مستقيم و از کشورهاي چين، بلژيک و هلند در قالب نمايندگي حضور دارند.
وي افزود: اين نمايشگاه در زمينه‌هاي تجهيزات، ماشين‌آلات، مواد اوليه، صنايع تبديلي و محصولات نهايي، مکانيزاسيون، هوشمندسازي، ماشين‌آلات و ادوات کشاورزي، کمپرسور و تجهيزات جانبي هواي فشرده، انواع تراکتور، قطعات، کاميونت و بيل بکهو، تجهيزات تصفيه آب و فاضلاب، واردات و فروش تجهيزات آزمايشگاه، تحقيقاتي، لوله و اتصالات و ورق و پمپ‌هاي استيل، تجهيزات آبياري، باسکول جاده اي، گل و گياه، روغن‌هاي جايگزين در صنايع کشاورزي، کود معدني، کمباين، سموم و آفات، نهاده‌ها، کودهاي نانو، ماکرو و ميکروالمنت، توليد پنير سويا، پودر شير خشک و آب پنير، نشاسته خوراکي و صنعتي، گلوتن گندم، انواع پريفرم و بطري PET، ماشين آلات صنايع غذايي، لبنيات، آسياب صنعتي، پوشش کف رزيني، مواد اوليه صنايع غذايي، عرقيات گياهي، شيريني و شکلات، دستگاه آبميوه گيري نيشکر و... برگزار خواهد شد.
گفتني است؛ شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي ماشين‌آلات، ادوات و محصولات کشاورزي و شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي فرآورده‌هاي غذايي، ماشين‌آلات و صنايع وابسته ايران از پنجم تا هشتم آبان در سالن پروين اعتصامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تبريز داير است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن