تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش رهروان زینبی در شهرستان صومعه سرا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رشت - ایرنا - همزمان با ایام عزاداری حسینی و سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) ، همایش رهروان زینبی در بقعه متبرکه آقا سید ابراهیم و سید سلیمان روستای دهنده شهرستان صومعه سرا برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه سرا غروب دوشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: حضرت زینب (س) قیام عاشورا را به جهان معرفی کرد.
عزیز خادم شریف با اشاره به اینکه یک زن مسلمان باید همچون حضرت زینب (س) روح حماسی داشته باشد، اظهار داشت: حضور بانوان ما امروز در این همایش و تجمع بزرگ، نشان از آن دارد که تا ابد پیام حضرت زینب (س) برای بانوان و جهانیان ماندگار است.
وی افزود: امروز بانوان ما با شعار لبیک یا زینب (س) و هیهات من الذله نشان می دهند که باید همچون حضرت زینب (س) با ولایت حرکت کنند.
به گفته خادم شریف؛ ترویج سبک زندگی و بصیرت سیدالشهدا (ع) و پیام آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری از مهم ترین اهداف برگزاری این تجمعات است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه سرا گفت: در این همایش بانوان شرکت کننده با فرهنگ عاشورایی و سجایای حضرت زینب(س) آشنا می شوند تا در زندگی خود نیز از این بانوی بزرگوار الگو بگیرند.
وی با بیان اینکه بصیرت افزایی و معرفت افزایی محور برنامه های اوقاف در ماه محرم است، افزود: سخنرانی علما، تشریح خطبه حضرت زینب (س) و مداحی و هیات های زنجیرزنی و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

سه شنبه ، ۵آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن