تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804105112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف‌گيري رژيم صهيونيستي با موشك‌هاي دوربرد در صورت خطاي اين رژيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هدف‌گيري رژيم صهيونيستي با موشك‌هاي دوربرد در صورت خطاي اين رژيم
اسرائيل اگر حركتي بكند، با موشك‌هاي دوربُرد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران واكنش نشان خواهيم داد و شايد زودتر از آن ۲۵ سالي كه رهبر معظم انقلاب فرمودند، موجوديت خارجي اسرائيل ازبين برود و ما علاقه‌مند هستيم اسرائيل حركتي بكند تا ما هر چه زودتر فرمايش مقام معظم رهبري را جامه عمل بپوشانيم.
اسرائيل اگر حركتي بكند، با موشك‌هاي دوربُرد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران واكنش نشان خواهيم داد و شايد زودتر از آن ۲۵ سالي كه رهبر معظم انقلاب فرمودند، موجوديت خارجي اسرائيل ازبين برود و ما علاقه‌مند هستيم اسرائيل حركتي بكند تا ما هر چه زودتر فرمايش مقام معظم رهبري را جامه عمل بپوشانيم.
به گزارش مهر، امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني در گفت و گو با شبكه العالم درباره مرحله پس از توافق اتمي و ويژگي تهديدها و چالش‌هاي اين دوره گفت: جمهوري اسلامي ايران در خصوص توافق هسته‌اي حسن‌نيت خود را نشان داد. با توجه به تدبير فرماندهي معظم كل قوا كه فرمودند اين كار انجام شود و هدايت‌ها و كنترل‌هايي كه معظم له داشتند، سبب شد توافق امضا شود اما پس از امضاي توافق شاهديم لحن و ادبيات مسئولان امريكايي متأسفانه تغييري پيدا نكرده و در سخنراني‌ها و تريبون‌هايشان مرتباً جمهوري اسلامي ايران را تهديد مي‌كنند.
پوردستان تأكيد كرد: به نظر من اين مسير كه امريكايي‌ها انتخاب كردند مسير خوبي نيست و سوء‌ظن‌هايي را كه ما از سال‌هاي گذشته به نسبت به امريكايي‌ها داريم، بيشتر تشديد مي‌كند. پوردستان ادامه داد: آنان اگر به دنبال فضاي جديدتري هستند، بايد ادبيات و همچنين رفتارشان را عوض كنند، ما شاهديم پس از توافق مانند گذشته همان حرف‌ها را مي‌زنند و اين سبب مي‌شود ارتباط‌ها نه تنها نزديك نشود بلكه افتراق بيشتري پيدا كند.
پوردستان اظهار داشت: در صحنه ميداني نيز مانند سابق شاهد شيطنت‌هاي امريكا، رژيم صهيونيستي و كشورهاي منطقه در سوريه و عراق هستيم.
امير سرتيپ پوردستان در پاسخ به اينكه با برچيده شدنِ تحريم‌ها بعد از توافق، آيا ايران براي وارد كردن سلاح از كشورهاي دوست نظير روسيه برنامه‌اي دارد، گفت: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران براي ارتقاي توان دفاعي خود، از همه ظرفيت‌ها استفاده مي‌كنند، يعني ما براي اينكه ظرفيت و توان دفاعي خود را بالا ببريم، از هر امكاني كه در دنيا وجود داشته باشد استفاده خواهيم كرد. پوردستان ادامه داد: توافق هسته‌اي ارتباط خاصي با حركت‌هاي آموزشي و نظامي ما ندارد و ما رزمايشي را در شرق كشور برگزار خواهيم كرد و رزمايش‌هاي تخصصي را نيز از جمله رزمايش مهندسي و جنگ الكترونيك پيش بيني كرده ايم و تلاش مي‌كنيم براساس دكترين دفاعي و بازدارندگي جمهوري اسلامي ايران قابليت‌هاي خود را بالا ببريم.
پوردستان در پاسخ به سؤالي درباره بحران و ناامني دركشورهاي همسايه گفت: تهديد داعش مانند يك توفان است كه ناگهان مي‌آيد و منطقه را به هم مي‌زند ولي عمرش كوتاه است و هميشه نمي‌تواند باقي بماند و فتنه هم همينگونه است و پس از غبار آلود كردن محيط مي‌رود. پوردستان افزود: ما اگر داعش را در مقايسه با گذشته بررسي كنيم، مي‌فهميم كه اين گروه تروريستي در حال تحليل رفتن است و كشورهايي كه اين گروه تكفيري را براي نيل به اهداف خود تشكيل دادند، مي‌بينند به اهداف خود دست نيافته‌اند، به نحوي كه همچون قبل از اين گروه تروريستي و تكفيري حمايت و پشتيباني نمي‌كنند و ما در آينده شاهد اضمحلال داعش هم در عراق و هم در سوريه خواهيم بود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن