تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812994675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجری: امروز وقت امتیازگیری پدیده است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مهاجری: امروز وقت امتیازگیری پدیده است




سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پدیده خراسان گفت: با وجود احترامی که برای رقبای خود تا پایان نیم فصل قائل هستیم، ولی الان وقت امتیازگیری تیم پدیده فرا رسیده است.





خبرگزاری ایسنا: محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از مصاف تیمش با نفت تهران، گفت: برای بازی فردا کاملا آماده هستیم. نفت تیم بسیار شایسته‌ای است که قطعا تا پایان لیگ در جدول رده‌بندی پیشرفت خواهد داشت و نباید به این رتبه کنونی تیم نگاه کنیم. نفت همان تیمی است که سال گذشته در کورس قهرمانی حضور داشت.

وی افزود: برای بازی فردا (سه‌شنبه) هیچ مصدومی نداریم اما رضا ناصحی و ایگور پراهیچ را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم اما خو‌شبختا‌نه بازیکنان ذخیره ما نشان داده‌اند که همواره از سطح یکسانی با بازیکنان داخل زمین برخوردار هستند. برای مثال مسعود نظرزاده در بازی مقابل استقلال اهواز نشان داد که از سطح آمادگی خوبی برخوردار است و بازیکنی حر‌فه‌ای است که از موقعیت به دست آمده به بهترین شکل برای نشان دادن توانایی‌اش استفاده می‌کند. سایر بازیکنان ما هم چنین وضعیتی دارند.

مهاجری در خصوص عملکرد یونس شاکری در 9 هفته‌ گذشته خاطر‌ نشان کرد: ما از یونس تنها گل نمی‌خواهیم،‌ بلکه فشار زیادی که یونس روی دفاع حریف ایجاد می‌کند عمده‌ترین خواسته ماست. شاکری نشان داده که از توانایی بالایی برخوردار است. وی در طول مسابقاتی که در میدان بوده پرسینگ را به خوبی روی دفاع حریف اعمال کرده است و سایر بازیکنان هجومی پدیده را در موقعیت گل قرار داده است. از وی راضی هستیم، ولی امیدواریم تا پایان فصل روند گلزنی وی بهتر و بهتر شود.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پدیده خراسان در خصوص عدم همکاری شهرداری مشهد در امر اختصاص دادن اتوبوس برای انتقال هو‌اد‌ا‌ران به ورزشگاه، تصریح کرد: تنها جایی هستیم که مخالف حضور هو‌اد‌ا‌ر در ورزشگاه هستیم. استادیوم ثامن الحجج (ع) مشهد با مرکز شهر حدودا 30 کیلومتر فاصله دارد، ولی دوستان هیچ کمکی برای راحتی حال هو‌اد‌ا‌ران انجام نمی‌دهند. امیدواریم که در آینده ای نزدیک شاهد تغییر رویه دوستان شویم.







تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن