تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی‌میلی آنچلوتی برای هدایت بایرن‌مونیخ


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بی‌میلی آنچلوتی برای هدایت بایرن‌مونیخ




سرمربی ایتالیایی پیشین رئال‌مادرید به صورت غیرمستقیم به بی‌میلی خود برای هدایت باواریایی‌ها اشاره کرد.





خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی، یکی از مربیانی که نامش در فهرست گزینه‌های احتمالی جانشینی پپ گواردیولا روی نیمکت بایرن‌مونیخ دیده می‌شود، عنوان کرد که نبود رقیبی جدی برای باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا از جذابیت این لیگ کاسته و به همین دلیل لذت بردن از تماشای بازی بایرن‌مونیخ را برای او سخت کرده است.

آنچلوتی از پایان فصل گذشته بیکار بوده است و با توجه به خودداری پپ گواردیولا از مذاکره با بایرن‌مونیخ برای تمدید قراردادش که در پایان این فصل منقضی می‌شود، مربی ایتالیایی پیشین کهکشانی‌ها به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت باواریایی‌ها محسوب می‌شود، کاری که ظاهراً خودش به آن علاقه‌ ندارد.

آنچلوتی در این خصوص به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: بایرن بدون اینکه حتی لازم باشد دست‌های خود را از جیبش خارج کند، قهرمان بوندس‌لیگا خواهد شد. باید اعتراف کنم که من نمی‌توانم از تماشای بازی‌های بایرن‌مونیخ لذت ببرم. در بوندس‌لیگا عملاً هیچ تیمی نمی‌تواند با بایرن‌مونیخ رقابت کند.

آنچلوتی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به دنیای مربیگری بازگردد. او حالا می‌گوید که ترجیح می‌دهد مربیگری را در رده باشگاهی از سر بگیرد نه در تیم‌های ملی. کارلتو تأکید کرد: من دوست دارم هر روز در زمین بازی حضور و با بازیکنانم ارتباط نزدیک داشته باشم.






تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن