تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819742586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 30 ميليارد ريال اعتبار به زندان هاي گيلان اختصاص مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۳۵ب.ظ)
به منظور فراهم کردن تجهيزات مورد نياز؛ بيش از 30 ميليارد ريال اعتبار به زندان هاي گيلان اختصاص مي يابد موج - رشت - استاندار گيلان از اختصاص بيش از 30 ميليارد ريال اعتبار به منظور فراهم کردن امکانات، تجهيزات و تعميرات مورد نياز زندان هاي استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدعلي نجفي با حضور در زندان مرکز رشت از نزديک در جريان روند امور اصلاحي و تربيتي زندانيان قرار گرفت و دستورات لازم را جهت حل مشکلات زندان هاي استان صادر کرد.
استاندار گيلان پس از اين بازديد در نشست با جمعي از مديران کل دستگاه هاي اجرايي که در محل زندان مرکزي رشت برگزار شد بر ضرورت حل هر چه سريعتر مشکلات زندان هاي استان تأکيد کرد، افزود: متأسفانه مشکلات زندان هاي استان در طي ساليان گذشته که برخي از اين آن داراي قدمت بيش از 3 دهه مي باشد، افزايش يافته است.
وي حضور مديران بخش هاي مختلف عمراني و خدمات رسان در اين نشست را نمايانگر توجه استان به حل مشکلات زندانيان دانست و افزود: باتوجه به قدمت 30 تا 40 ساله برخي از زندانهاي استان و شرايط آب و هوايي استان تعمير و بازسازي ساختمان برخي از زندان ها ضرورتي انکارناپذير است.

دکتر نجفي از افزايش بودجه عمراني زندان ها از محل اعتبارات عمراني استان و همچنين کمک از محل مديريت بحران و سهم دستگاه ها خبر داد و افزود: مجموعاً بيش از 3 ميليارد تومان اعتبار در اين نشست به منظور فراهم کردن امکانات، تجهيزات و تعميرات مورد نياز براي زندان هاي استان در نظر گرفته شده که يک ميلياردتومان از اين اعتبار از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي است.
وي گفت: علاوه بر اين اعتبار 5 1هکتار به مساحت زندان لاکان رشت براي افزايش استانداردسازي فضاي اين زندان، اجراي پروژه هاي مختلف عمراني، امنيتي و تربيتي افزوده مي شود.

نماينده عالي دولت در گيلان همچنين از برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته براي آموزش زندانيان و پشتيباني از خانواده آنان خبر داد و زندان ها را جزئي از جامعه دانست که بايد به آنها توجه شود.

رئيس کل دادگستري استان نيز در اين نشست زندان را واقعيت جوامع بشري دانست و از اجراي سياست‌هاي کنترلي در قوه قضائيه خبر داد و افزود: اگر چنانچه سياست‌هاي کنترلي حاکم نبود مطمئناً شاهد زندانياني بيشتر در زندانها بوديم.
سياوش پور افزود: 35 درصد زندانيان به دلايل مختلف از جمله عدم يادگيري حرفه و شغل مجدداً به زندان ها باز مي‌گردند.
حسيني مدير کل امور زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان نيز گزارشي از وضعيت زندان هاي استان ارائه داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن