تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816875364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهرجویی: محسن چاووشی فردی نامرد و قدرنشناس است!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: کارگردان سرشناس سینمای ایران صبح امروز در واکنش به انتشار اسامی دو رپر ناشناس به عنوان خواننده‌های فیلم «سنتوری، مرد پائیزی» در رسانه‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.
تکذیب حضور خواننده رپ در سنتوری توسط مهرجوییبه نقل از سیمرغ هفته گذشته یک روزنامه (به سردبیری فریدون جیرانی) نخستین رسانه‌ای بود که به نقل از یک منبع آگاه در گروه سازندگان این فیلم، نام دو خواننده رپ را به عنوان جانشینان «محسن چاوشی» در فیلم جدید داریوش مهرجویی منتشر کرد.

یاسر بی‌نام و حمید فریزند نام‌هایی بودند که از سوی این روزنامه، به عنوان خواننده‌های فیلم جدید مهرجویی معرفی شده بودند. نام «فریمن» نیز دیگر گزینه‌ای بود که مطرح شد و پس از بازنشر این خبر در «موسیقی ما»، کارگردان این فیلم ضمن تکذیب رسمی حضور این چهره‌ها در فیلم‌اش، توضیحاتی را ارائه کرد.

داریوش مهرجویی در گفتگویی توضیح داد: «چند چهره خوش‌نام قطعاتی را برای این فیلم ساخته‌اند و اتفاقاً آثاری هم که تولید شده بسیار شنیدنی و خوب از آب در آمده. محوریت موسیقی این آثار نیز سنتور است و همه کسانی که این قطعات را شنیده‌اند، متفق‌القول اعلام کرده‌اند که این قطعات از آثار قبلی بسیار شنیدنی‌تر و بهتر شده اند.»

مهرجویی درباره این خواننده‌های جدید می گوید: «اسامی منتشر شده در آن روزنامه سینمایی صددرصد اشتباه است. مشخص نیست این اسامی با چه اهدافی منتشر شده‌اند. ولی قطعاً خواننده‌های جدید این فیلم از خواننده قبلی آن بسیار متعهدتر و حرفه‌ای‌تر هستند. آدم‌هایی مهم‌تر که بسیار هم بهتر می‌خوانند و آثار زیبایی هم ساخته‌اند. نوای سنتور عالی و دلنشینی هم در این آثار جاری است که خود من از شنیدن‌شان لذت بردم. هنوز بنا به دلایلی قرار شده اسامی آنها را منتشر نکنیم و قطعاً پس از نهایی شدن این همکاری در آینده‌ای نه‌چندان دور اسامی این خواننده منتشر خواهد شد.»

کارگردان «سنتوری» درباره واکنش طرفداران محسن چاوشی به گفتگوی قبلی این کارگردان نیز توضیح داد: «هنوز هم اعتقاد دارم محسن چاوشی بسیار نامرد و قدرنشناس است و هنوز دلخوری‌ام از چاوشی برطرف نشده. من با اعتبار خودم برای او مجوز گرفتم و برایش همه‌کار کردم و در انتها آن جواب را از این خواننده گرفتم. حالا هم اگر اسامی جدید را منتشر کنیم، قطعاً فضای ناخوشایندی از سوی طرفداران و خود این خواننده در فضای مجازی به وجود می‌آید و به همین دلیل تصمیم دارم به وقت‌اش و به صورت رسمی از این آثار و خواننده‌ها رونمایی کنم.»

در این بین، «حمید فریزند»، از خواننده‌هایی که در گزارش آن روزنامه سینمایی نامش به عنوان خواننده فیلم جدید مهرجویی مطرح شده بود نیز این خبر را به کلی تکذیب کرد و اعلام کرد که هرگز در جریان این موضوع نبوده و نیست.

در ماه‌های گذشته اخبار و گزارش‌های زیادی درباره فیلم جدید داریوش مهرجویی منتشر شده است. در ابتدا، این کارگردان سینمای ایران در گفتگویی تند و تیز ، ضمن گلایه از محسن چاوشی، از کنار گذاشتن این خواننده به دلیل درخواست مالی بالا برای حضور در فیلم جدیدش خبر داد.

در ادامه، خبر قطع همکاری بهرام رادان با این پروژه منتشر شد و «یاس» خواننده پرطرفدار رپ در واکنشی گلایه‌آمیز، نسبت به ادعای مسئولین این فیلم مبنی بر عدم توافق با وی برای حضور دراین فیلم واکنش نشان داد و گلایه‌هایی را علیه داریوش مهرجویی مطرح کرد. امین حیایی و حامد بهداد نیز از دیگر چهره‌هایی بودند که برای حضور در این فیلم نام‌شان به میان آمد، اما این گمانه‌زنی‌ها هم درست از آب در نیامد تا معمای خواننده‌های جدید فیلم مهرجویی همچنان پابرجا باقی بماند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : musicema.com





داریوش مهرجویی درباره مذاکرات هسته‎ای اخیر چه گفت؟ داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران می‌گوید نباید همه درآمدها و امید خودمان را به درآمدهای نفتی وابسته کنیم چون دیگر ...

محسن چاووشی سکوتش را شکست و از زندگی خصوصی‌اش گفت! محسن چاووشی: خانواده ما خانواده ای هشت نفری بود. پدر و مادر و چهار پسر و دو دختر. من فرزند پنجم بودم و خواهر کوچکم که مشهد ...

محسن چاووشی: هیچکس نمی داند که من روزی سیگار می فروختم! محسن چاووشی: خوشبختانه هیچ وقت خانواده ام از این موضوع خبردار نشدند که پسرشان در یک مقطعی سیگار فروشی هم کرده.

مخالفت مهرجویی از حضور یاس به عنوان خواننده در سنتوری! قرار بوده که بخشی از ترانه ها رپ باشد و بخش دیگر را هم در کنار یاس، محسن چاووشی اجرا کند اما این ترکیب به نتیجه نمی رسد و ...

مرتضی پاشایی در سفارت آمریکا دیده شد! محسن چاووشی ، مهدی یراحی ، شجریان و برادر مرتضی پاشایی تصاویری در فضای مجازی منتشر کردند.

   زیر مجموعه: فرهنگ و هنر دسته: اخبار فرهنگ و هنر 

بازدید: 295

منتشر شده در 1394/08/04  داریوش مهرجوییمحسن چاووشی






آن روزنامه سینمایی صددرصد اشتباه است. مشخص نیست این اسامی با چه اهدافی منتشر شده‌اند. ولی قطعاً خواننده‌های جدید این فیلم از خواننده قبلی آن بسیار متعهدتر و حرفه‌ای‌تر هستند. آدم‌هایی مهم‌تر که بسیار هم بهتر می‌خوانند و آثار زیبایی هم ساخته‌اند. نوای سنتور عالی و دلنشینی هم در این آثار جاری است که خود من از شنیدن‌شان لذت بردم. هنوز بنا به دلایلی قرار شده اسامی آنها را منتشر نکنیم و قطعاً پس از نهایی شدن این همکاری در آینده‌ای نه‌چندان دور اسامی این خواننده منتشر خواهد شد.»کارگردان «سنتوری» درباره واکنش طرفداران محسن چاوشی به گفتگوی قبلی این کارگردان نیز توضیح داد: «هنوز هم اعتقاد دارم محسن چاوشی بسیار نامرد و قدرنشناس است و هنوز دلخوری‌ام از چاوشی برطرف نشده. من با اعتبار خودم برای او مجوز گرفتم و برایش همه‌کار کردم و در انتها آن جواب را از این خواننده گرفتم. حالا هم اگر اسامی جدید را منتشر کنیم، قطعاً فضای ناخوشایندی از سوی طرفداران و خود این خواننده در فضای مجازی به وجود می‌آید و به همین دلیل تصمیم دارم به وقت‌اش و به صورت رسمی از این آثار و خواننده‌ها رونمایی کنم.»در این بین، «حمید فریزند»، از خواننده‌هایی که در گزارش آن روزنامه سینمایی نامش به عنوان خواننده فیلم جدید مهرجویی مطرح شده بود نیز این خبر را به کلی تکذیب کرد و اعلام کرد که هرگز در جریان این موضوع نبوده و نیست.در ماه‌های گذشته اخبار و گزارش‌های زیادی درباره فیلم جدید داریوش مهرجویی منتشر شده است. در ابتدا، این کارگردان سینمای ایران در گفتگویی تند و تیز ، ضمن گلایه از محسن چاوشی، از کنار گذاشتن این خواننده به دلیل درخواست مالی بالا برای حضور در فیلم جدیدش خبر داد.در ادامه، خبر قطع همکاری بهرام رادان با این پروژه منتشر شد و «یاس» خواننده پرطرفدار رپ در واکنشی گلایه‌آمیز، نسبت به ادعای مسئولین این فیلم مبنی بر عدم توافق با وی برای حضور دراین فیلم واکنش نشان داد و گلایه‌هایی را علیه داریوش مهرجویی مطرح کرد. امین حیایی و حامد بهداد نیز از دیگر چهره‌هایی بودند که برای حضور در این فیلم نام‌شان به میان آمد، اما این گمانه‌زنی‌ها هم درست از آب در نیامد تا معمای خواننده‌های جدید فیلم مهرجویی همچنان پابرجا باقی بماند.گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغseemorgh.com/cultureمنبع : musicema.comداریوش مهرجویی درباره مذاکرات هسته‎ای اخیر چه گفت؟ داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران می‌گوید نباید همه درآمدها و امید خودمان را به درآمدهای نفتی وابسته کنیم چون دیگر ...محسن چاووشی سکوتش را شکست و از زندگی خصوصی‌اش گفت! محسن چاووشی: خانواده ما خانواده ای هشت نفری بود. پدر و مادر و چهار پسر و دو دختر. من فرزند پنجم بودم و خواهر کوچکم که مشهد ...محسن چاووشی: هیچکس نمی داند که من روزی سیگار می فروختم! محسن چاووشی: خوشبختانه هیچ وقت خانواده ام از این موضوع خبردار نشدند که پسرشان در یک مقطعی سیگار فروشی هم کرده.مخالفت مهرجویی از حضور یاس به عنوان خواننده در سنتوری! قرار بوده که بخشی از ترانه ها رپ باشد و بخش دیگر را هم در کنار یاس، محسن چاووشی اجرا کند اما این ترکیب به نتیجه نمی رسد و ...مرتضی پاشایی در سفارت آمریکا دیده شد! محسن چاووشی ، مهدی یراحی ، شجریان و برادر مرتضی پاشایی تصاویری در فضای مجازی منتشر کردند. زیر مجموعه: فرهنگ و هنر دسته: اخبار فرهنگ و هنر بازدید: 295 منتشر شده در 1394/08/04
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن