تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813291766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توماس مولر: چه خوب که رافینیا آلمانی شد ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توماس مولر: چه خوب که رافینیا آلمانی شد
مهاجم گلزن بایرن از اعطای تابعیت آلمانی به مدافع برزیلی تیمش استقبال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درخواست رافینیا برای دریافت تابعیت آلمانی بعد از هشت سال حضور متناوب در این کشور مورد موافقت قرار گرفته و قرار است پاسپورت ملیت جدید وی سه هفته دیگر صادر شود. توماس مولر در واکنش به این خبر و اینکه آیا احتمال حضور رافینیا در تیم ملی آلمان وجود دارد، گفت:" حتما، چرا که نه. خیلی خوب شد که این اتفاق افتاد او با توانایی‌ها و شخصیتی که هم داخل زمین و هم بیرون زمین دارد قطعا می‌تواند یکی از گزینه‌های لوو باشد."
لوو در ماه آگوست راجع به احتمال دعوت از رافینیا گفته بود:" هیچ مشکلی با این مسئله نداشته و نداریم. پیشتر هم برای حضور بازیکنانی که تازه تابعیت گرفته بودند در تیم ملی شرط و شروط نمی‌گذاشتیم."
رافینیا هم در اینباره اذعان کرد:" این پاسپورت مسلما امکان بازی در مانشافت را هم برای من فراهم می‌کند، اما هنوز برای صحبت در مورد این موضوع زود است و از این رو من تمرکزم را به بایرن معطوف کرده‌ام. اگر روزی به مانشافت هم راه پیدا نکردم، این پاسپورت باز هم برایم اهمیت زیادی دارد زیرا برای آینده‌ام و برای خانواده‌ام خیلی خوب می‌شود. مدت‌ها بود می‌خواستم تقاضا بدهم و همه بازیکنان بایرن اینرا می‌دانند."
گفتنی است با توجه به خداحافظی فیلیپ لام و ناکارامدی امره جان و سباستین رودی، لوو مدتی است که برای پست دفاع راست دنبال یک گزینه مطمئن و باتجربه می‌گردد.


بایرن مونیخ توماس مولر

ارسال به تلگرام


23:53  1394/08/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن