تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مولر: خاطرات خوبی از ورزشگاه آرسنال دارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مولر: خاطرات خوبی از ورزشگاه آرسنال دارم بایرن مونیخ فردا از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بازی حساسی در ورزشگاه امیریتس مقابل آرسنال پیش رو دارد؛ دیداری که برای آرسنالی ها بخصوص حکم مرگ و زندگی دارد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۸ مهر ساعت 00:18

خبرگزاری پانا+مولر

به گزارش خبرگزاری پانا، بایرن هر دو بازی قبلی خود در گروه F را پیروز شده اما آرسنال در عین ناباوری، مقابل المپیاکوس و دیناموزاگرب متحمل شکست شده است. اگر آرسنال می خواهد همچنان امیدهایش به صعود را حفظ کند، چاره ای جز برتری بر بایرن مونیخ آماده این روزها ندارد. توماس مولر، مهاجم زهردار بایرن، در نشست خبری این بازی به خبرنگاران گفت:" آرسنال تحت فشار بسیار زیادی قرار دارد و محکوم به پیروزی است؛ با این حال نمی توانم بگویم کدام تیم شانس بیشتری برای برد دارد. بدون تردید این از آن دست بازی هایی است که تمام توجهات را به خود جلب می کند. ما در دو سال اخیر دو بار در ورزشگاه آرسنال بازی کرده و هر دو بار نیز پیروز شده ایم. من نیز در هر دو بازی گل زده ام و فردا که پای به ورزشگاه بگذارم، خاطرات خوبی برای من تداعی خواهد شد. دیدار سخت و دشواری خواهد شد. ما از حالا برای این بازی هیجان زده ایم. هر دو تیم، سبکی هجومی دارند و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و در نهایت هم ما پیروز شویم." 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن