تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819526851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت 5 تفکيک گر نفتي در شرکت نفت و گاز کارون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۵ق.ظ)
ساخت 5 تفکيک گر نفتي در شرکت نفت و گاز کارون موج - اهواز - پنج دستگاه تفکيک گر نفتي با ظرفيت فراورش ١٢٥ هزار بشکه نفت در روز، در واحدهاي بهره برداري شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون در دست ساخت است.
به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان، رئيس اداره بهره برداري شرکت نفت و گاز کارون گفت: پنج دستگاه تفکيک گر نفتي با ظرفيت فراورش ١٢٥ هزار بشکه نفت در روز، در واحدهاي بهره برداري شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون در دست ساخت است.
جاسم ديناروند اظهار کرد: اين دستگاه ها با هدف انجام همه آزمايش ها و آناليز چاه، آزمايش دبي و پايش وضع نفت و گاز احداث مي‌شوند.
وي افزود: اين تفکيک‌ گرها در مجموع ظرفيت فراورش ١٢٥ هزار بشکه نفت را در روز دارند که در مواقع اضطراري براي پشتيباني توليد نيز از آنها استفاده مي‌شود.
رئيس اداره بهره برداري شرکت نفت و گاز کارون ادامه داد: در حال حاضر احداث تفکيک گر آزمايش در واحد بهره‌ برداري شماره يک اهواز ٩٠ درصد پيشرفت داشته و بزودي راه‌اندازي مي‌شود؛ ضمن اين که در واحد بهره ‌برداري شماره سه اهواز در حال برطرف کردن اشکالات براي راه اندازي هستيم.
ديناروند با اشاره به پيشرفت ٩٥ درصدي تفکيگ گر آزمايش واحد بهره‌برداري منصوري تصريح کرد: اين طرح در واحدهاي بهره‌ برداري شماره ٢ و ٤ اهواز نيز در مرحله طراحي و اجرا قرار دارد.
وي گفت: با توجه به قديمي بودن تفکيک‌ گرهاي آزمايش موجود و تغيير شرايط چاه و مخزن، احداث تفکيک‌ گرهاي آزمايش جديد، ضروري است.
شرکت بهره‌ برداري نفت و گاز کارون يکي از شرکت هاي بهره ‌بردار تابعه مناطق نفت خيز جنوب است که روزانه بيش از يک ميليون بشکه نفت و حدود ٧٠٠ ميليون فوت مکعب گاز توليد و به مبادي مصرف ارسال مي‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن