تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813167979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیتس: جدول لالیگا به ضرر ما چیده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بنیتس: جدول لالیگا به ضرر ما چیده شده است سرمربی رئال مادرید از کسب پیروزی برابر سلتاویگو خوشحال است اما تاکید کرد که برنامه بازی‌های لالیگا به ضرر تیم او است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۳ آبان ساعت 08:57

خبرگزاری پانا+بنیتس

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا موفق شد در ورزشگاه خانگی سلتاویگو با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه بدهد. رافائل بنیتس در نشست خبری بعد از بازی گفت: دیدار بسیار سختی داشتیم. بازی کردن برابر سلتاویگو، آن هم در خانه حریف اصلا آسان نیست زیرا این تیم تا پایان می‌جنگد و برابر هیچ تیمی تسلیم نمی‌شود. مقابل تیمی بزرگ، پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم و نشان دادیم تیم خوبی هستیم. بنیتس ادامه داد: برای رسیدن به این پیروزی تلاش زیادی نشان دادیم. می‌توانستیم خیلی سریع‌تر اختلاف را زیاد کنیم اما از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم. باید اعتراف کنم که در بعضی از دقایق اذیت شدیم. دو تیم فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ها ایجاد کردند و بر این باورم که تماشاگران از دیدن چنین دیداری لذت بردند. سرمربی رئال مادرید در ادامه سخنان خود تاکید کرد برنامه رقابت‌های لالیگا به ضرر تیم او چیده شده است. او در این زمینه هم گفت: باید بگویم از برنامه بازی‌های تیم راضی نیستم. چهارشنبه در دیداری بسیار سخت برابر پاری سن ژرمن به میدان رفتیم و در ادامه،‌ باید شنبه هم بازی می‌کردیم. برگزار کنندگان لالیگا می‌توانستند بازی ما و سویا را هم که چهارشنبه به میدان رفت،‌ در روز یکشنبه برگزار کنند اما این کار را نکردند. بنیتس ادامه داد: بازیکنان رئال مادرید بعد از بازی خوبی که برابر پاری سن ژرمن به نمایش گذاشتند خسته بودند و این روی عملکرد آنها تاثیر منفی گذاشت. با این حال موفق شدیم سه امتیاز را به دست آوریم. سلتاویگو فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما مقاومت کردیم و در نهایت سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن