تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803661055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند جامع مديريت شهري منطقه 12 به زودي آماده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۷ق.ظ)
معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران: سند جامع مديريت شهري منطقه 12 به زودي آماده مي‌شود موج- معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران گفت: در تبصره 25 بودجه مصوب شوراي اسلامي شهر تهران 2000 ميليارد ريال براي تملک املاک پروژه‌هاي طرح آمايش، بهسازي و ساماندهي منطقه 12 پيش بيني و ابلاغ شده است. علاوه بر اين يکهزار ميليارد ريال در اعتبارات منطقه 12 و قريب به يک هزار ميليارد ريال نيز در اعتبارات معاونت هاي مأموريتي شهرداري براي اين طرح اعتبار مصوب و پيش بيني شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر اماني به برنامه ويژه شهرداري تهران در قالب اين طرح اشاره کرد و افزود: مرکز تاريخي و ميراثي شهر تهران خصوصاً 2 محله هرندي و عودلاجان دچار استحاله فرهنگي- اجتماعي- کارکردي شده اند که البته در طول تاريخ قبل و بعد از انقلاب اسلامي عوامل متعددي در آن نقش داشته اند و مديريت هاي شهري طي چند دهه گذشته نيز حساسيت لازم را در اين زمينه نداشته اند.
معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران گفت: از شش سال قبل و از دوره سوم شوراي اسلامي شهر تهران و با توجه به رويکرد فرهنگي اجتماعي مديريت شهري موضوع احياي مرکز تاريخي و بازيافت هويت محلات آن در دستور کار شهرداري تهران و شوراي اسلامي شهر قرار گرفت و مطالعات آن آغاز شد و طرح هاي موضوعي از قبيل محله سيروس و ميدان امام خميني (ره) تهيه و به شوراي شهر سوم ارايه شد.
اماني به پيچيدگي نحوه مداخله مديريت شهري در اين منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به عوامل متعددي که در شکل گيري وضعيت فعلي اين منطقه نقش داشته‌اند از قبيل عامل اقتصادي،فقر و بيکاري، مهاجرت، اتباع بيگانه و... شناخت وضع موجود و داشتن تحليل درست از آنچه در اين منطقه جريان دارد از اهميت ويژه اي برخوردار است. به همين دليل شهردار تهران شخصاً ورود پيدا کرده و قرارگاهي را براي طراحي و کنترل و هدايت اقداماتي که در قالب اين طرح قرار است اجرا شود، تشکيل داده اند.
معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران، 6 حوزه اصلي براي طرح ارتقاء کيفيت زندگي مرکز تاريخي تهران را فرهنگي و اجتماعي،کالبدي و شهرسازي، حمل و نقل بار و مسافر،خدمات و نگهداشت،انتظامي ، حقوقي و قضايي اعلام کرد و گفت: مديريت شهري در حوزه هاي انتظامي و حقوق و قضايي مداخله مستقيم نداشته، بلکه بستر لازم را براي سازمانهايي که در اين زمينه مسئوليت دارند فراهم خواهد کرد.
اماني به گزارش تفصيلي شهردار تهران و معاونينش در جلسات علني شوراي اسلامي شهر اشاره کرد و گفت: پس از پايان گزارش همه معاونين ذيربط که برنامه شهرداري به تفکيک هر حوزه براي طرح ارائه و تشريح مي‌شود؛ سند جامع مديريت شهري با پيوست هاي متعدد آن آماده ارائه خواهد بود.
وي به هم تنيدگي و تأثيرات متقابل کالبد منطقه بر مسائل فرهنگي و اجتماعي را يک واقعيت عيني برشمرد و تأکيد کرد: امکان تفکيک اين 2 موضوع از يکديگر وجود نداشته و اقدامات بايد به صورت همزمان انجام شود البته در حوزه مسايل اجتماعي بعضي اقدامات اورژانسي وجود دارد که شهرداري تهران از مدتها قبل مقابله با آنها را آغاز کرده است.
معاون برنامه ريزي و توسعه شهرداري تهران مصاديق آسيب هاي اجتماعي محله هرندي را تکدي گري، کودکان کار و خيابان و کارتن خواب هاي معتاد و متجاهر برشمرد و گفت: مديريت شهري در اين حوزه اقدامات کنترلي و پيشگيرانه طرح هاي خود را آماده کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن