تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی خارج از خانه کهکشانی ها +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
پیروزی خارج از خانه کهکشانی ها +تصاویر




هفته نهم لالیگا اسپانیا پیروزی خارج از خانه کهکشانی ها +تصاویر جام جم ورزشی: رئال مادرید جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی لالیگا با یک پیروزی خارج از خانه مستحکم تر کرد.




به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، رئال مادرید شب گذشته مقابل تیم دوم جدول رده بندی لالیگا را شکست داد. تنها هشت دقیقه پس از آغاز این بازی بود که کریستیانو رونالدو گل نخست تیمش را زد. دانیلو ستاره برزیلی رئال مادرید گل دوم تیمش را در دقیقه 23 زد. در این بازی سلتاویگو با اخراج گوستاوو کابرال ده نفرشد اما با وجود ده نفره شدن در دقیقه 85 سلتاویگو گل زد تا به تساوی مقابل تیم مادریدی امیدوار شود. کیلور ناواس سنگربان رئال مادرید در این دیدار بسیار درخشان ظاهر شد و اگر نبود قطعا نتیجه دیگری به غیر پیروزی برای تیم رئال رقم می خورد. پس از این گل امید سلتا برای رسیدن به یک تساوی خانگی بسیار پررنگ شد اما هر چه زد بر در بسته خورد تا این که مارسلو ستاره برزیلی رئال مادرید در دقیقه 90 گل سوم مادرید را هم به ثمر رساند تا مردان بنیتس به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست پیدا کنند.

































یکشنبه 03 آبان 1394 - 9:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن