تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819893398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل بيسکويت‌هاي تاريخ مصرف گذشته را براي سوري‌ها فرستاده است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سازمان ملل بيسکويت‌هاي تاريخ مصرف گذشته را براي سوري‌ها فرستاده است
تاریخ مصرف در مجموع 320 جعبه از 650 جعبه بیسکویت انرژی زا که هجدهم ماه اکتبر به زبدانی و مضایا فرستاده شد، یک ماه قبل از آن گذشته بود.
کد خبر: ۵۴۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۳ - 25 October 2015


سازمان ملل روز شنبه اعلام کرد در چارچوب یک محموله کمک که پیشتر این ماه به سوریه اعزام شد، به طور اشتباه صدها جعبه بیسکویت تاریخ مصرف گذشته را برای غیرنظامیان گرفتار در مناطق تحت کنترل شورشیان نزدیک دمشق فرستاده است.

به گزارش اسوشیتدپرس از دمشق، تاریخ مصرف در مجموع 320 جعبه از 650 جعبه بیسکویت انرژی زا که هجدهم ماه اکتبر به زبدانی و مضایا فرستاده شد، یک ماه قبل از آن گذشته بود.

یعقوب الحلو هماهنگ کننده بشردوست و مقیم سازمان ملل در سوریه روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: «ما می توانیم تایید کنیم که این در نتیجه یک اشتباه انسانی تاسف بار در جریان روند بارگیری بود».

وی خاطر نشان شد هیئت سازمان ملل در سوریه این مسئله را «خیلی جدی» می گیرد و با شرکای خود برای اصلاح اوضاع همکاری می کند.

وی در عین حال افزود منابع پزشکی تایید کرده اند خوردن بیسکویت های تاریخ مصرف گذشته هیچ خطری برای سلامت ندارد.

کاروان کمک هایی که وارد زبدانی و مضایا شد، یک نمونه کم سابقه از رسیدن کمک ها به مناطق تحت محاصره نزدیک دمشق در جریان آتش بس بین نیروهای دولتی سوریه و متحدان آنها و شورشیان بود.

بیانیه سازمان ملل پس از آن منتشر شد که نگرانیهایی به وجود آمد که ممکن است کودکانی که بیسکویت های تاریخ مصرف گذشته را می خورند، بیمار شوند.

الحلو افزود سازمان ملل درخواستی برای همه طرفین درگیر از جمله دولت سوریه به منظور تسهیل دسترسی فوری به این مناطق به منظور جایگزین کردن این بیسکویت ها و اجازه دادن به کارکنان پزشکی برای معاینه و درمان بیماران احتمالی فرستاده است.

از سوی دیگر، مقامات سازمان جهانی بهداشت اعلام کردند بیش از 18 ماه است هیچ مورد جدیدی از فلج اطفال در خاورمیانه گزارش نشده است که این باعث می شود کارشناسان فکر کنند شیوع این بیماری با موفقیت متوقف شده است.

شیوع فلج اطفال که مقامات می گویند 36 کودک را در سوریه و دو نفر را در عراق بین ماه اکتبر سال 2013 و ماه آوریل سال 2014 فلج کرد، باعث نگرانیهایی درباره شیوع گسترده این بیماری شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن