تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820218817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه غذای حلال در اسپانیا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نمایشگاه غذای حلال در اسپانیا
نخستین نمایشگاه غذای حلال " اکسپو حلال " با حضور بیش از 60 غرفه دار و شرکت بزرگ در مقر نمایشگاه دائمی بین المللی "ایفما" در مادرید پایتخت اسپانیا برگزار شد.
به گزارش نامه نیوز، بازدید کنندگان 40 کشور جهان که اکثر آنها از اروپا ، خاورمیانه ، آفریقا و آسیا بودند ، افزون بر هیأت های دولتی عمان ، اردن و امارات متحده عربی از این نمایشگاه دیدن کردند.

اسپانیا در حال حاضر ، بیش از 400 شرکت با گواهی حلال دارد که اکثر آنها به تولید و عرضه محصولات غذایی و اجناس مختلفی نظیر گوشت ، سوپ ، کوکو سیب زمینی یخ زده ، آب میوه ، نوشیدنی و مشروبات بدون الکل و یا شیرینی می پردازند.

تخمین زده می شود که در حال حاضر نزدیک به دو میلیون نفر مسلمان در اسپانیا زندگی می کنند و این باعث شده که شرکت های اسپانیایی ، برای ارائه خدمات به این قشر از مردم کشور تمایل نشان دهند و به این نمایشگاه رنگ و بوی دیگری دهند .

صنعت حلال رشد 20 درصدی در سال دارد و گردش مالی این صنعت سالانه در جهان 560 میلیارد دلار است و این صنعت ، اکنون فقط به یک میلیارد و 800 میلیون مسلمان که 23 درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهند ، مختص نمی شود بلکه مصرف آن برای همه کسانی که علاقه مند به مصرف غذای سالم هستند، رواج یافته است.

در نمایشگاه دو روزه اکسپو حلال میزگرده هایی در زمینه باز کردن بازارهای جدید ، استاندارد ، فناوری های جدید و امور مالی اسلامی با حضور کارشناسان، کار آفرینان و موسسات ملی و بین المللی برگزار می شود.

"ماریا سالوادور" رییس نمایشگاه اکسپو حلال در گفتگو با خبرنگار ایرنا در مادرید گفت :نخستین دوره این نمایشگاه با غرفه دارانی با تجربه طولانی در صنعت حلال اسپانیا برگزار شد.

وی افزود : اکسپوحلال ، ثمره تلاش یک سال است و هدف آن ، نزدیک کردن محصولات مدیترانه ای به خریداران خارجی است .خاورمیانه در این رابطه ، نیازمند واردات محصولات مرغوب و حلال است و این نمایشگاه ، بیانگر این است که محصولات حلال اسپانیا مطلوب بوده و می توان به آنها اطمینان داشت.

"کارولینا فونس" مدیر کل شرکت سازماندهی این نمایشگاه گفت : مشارکت بالای شرکت های متعلق به بخش شیرینی سازی ، به ما یک ایده از تنوع محصولات و فرصت های ارائه شده توسط بازارهای حلال را می دهد .

"اولیویا اروزکو د لا تورره" هماهنگ کننده آموزش و اقتصاد «خانه عرب» نیز ابراز داشت :خانه عرب اسپانیا معتقد است که این نمایشگاه یک رویداد مهم برای کشور است زیرا ما می خواهیم به ترویج مصرف محصولاتی بپردازیم که رشد بسیاری دارد و اسپانیا می تواند در آن نقش مهمی چه در صادرات محصولات و چه در توسعه گردشگری داشته باشد.

وی گفت :خانه عرب ، مرکزی است که به ترویج روابط بین اسپانیا و جهان عرب و کشورهای مسلمان می پردازد و محصولات حلال ، فراتر از کشورهای عرب هستند.


منبع: ایرنا


۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن