تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820610835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما فرزندان حسینیم و هرگز تن به ذلت نمی دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ما فرزندان حسینیم و هرگز تن به ذلت نمی دهیم


دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در ظهر عاشورا با بیان اینکه ما پیروان حسینی و فرزندان جهاد و مقاومتیم، تاکید کرد: ما هرگز تن به ذلت نمی دهیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم عزاداری سرور شهیدان و آموزگار آزادگان، حضرت امام حسین (ع) ظهر امروز شنبه در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد. سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر تداوم حمایت از قیام آزادیخواهانه مردم بحرین، مقاومت دلیرانه یمنی ها و مبارزه شجاعانه مردم سوریه و عراق با تکفیری ها، اظهار کرد: ما در مکتب حسین (ع) آموخته ایم که هرگز تسلیم یزیدهای زمان و طاغوت نشویم و تن به ذلت ندهیم.

*  ما دراینجا استوار و پابرجا خواهیم ماند و از جنگ با اسرائیل و مبارزه با تکفیری ها نمی هراسیم. ما شب و روز برای حفظ کرامت و عزت مردممان تلاش خواهیم کرد و انشاالله که زندگی امن، با عزت و روشن در انتظار خواهد بود.
* ما پیروان همان حسینی هستیم که فرمود به خدا قسم هرگز تسلیم فرومایگان نمی شوم و از رویارویی با آنها نمی گریزم. ما فرزندان حسینیم و به امریکا و اسرائیل و آل سعود می گوییم که هرگز به اطاعت شما در نخواهیم آمد چراکه ما فرزند جهاد و مقاومتیم.
* امریکا برده ی پول و نفت و گاز است، اما ما مطیع ولیه فقیه هستیم و برای تعیین تکلیفمان در انتظار سیاست بازی های بیگانگان نمی نشینیم.

* پرونده هسته ای ایران بررسی شد و به توافق رسید، اما چه چیزی تغییر کرد؟ آیا ایران تسلیم شد؟ هرگز، مطمئن باشید که امام خامنه ای و ایرانیان به امور خود اشراف دارند و به خوبی دوست و دشمنشان را می شناسند و قادر به دفاع از منافعشان هستند.
* برخی ها 5 سال است که با همه توانشان تلاش می کنند سوریه را سرنگون کنند و هر روز می گویند که سوریه امروز  و فردا سقوط می کند، اما می بینید که این اتفاق رخ نداده و در آینده نیز این سوریه است که خواهید دید پیروز می شود.

* ما از موفقیت های بزرگ رزمندگان عراقی اطلاع داریم و به آنها افتخار می کنیم. ما به برادران عراقی خود می گوییم که از امریکا و هر نیرو و گروه منافق و ریاکاری نهراسید و فریب آنها را نخورید. در میان ملت عراق میلیون ها رزمنده پیر و جوان وجود دارد که با پیروی از حسین (ع) با داعش مبارزه می کنند.

* ما به رزمندگان شجاع یمنی می گوییم که به مقاومت و ایستادگی افسانه ای شما افتخار می کنیم. پایداری شما شگفت انگیز بوده و جلوه ای از پیروزی خون بر شمشیر طاغیان است.

* ما سرکوب مردم مسلمان بحرین را که به دنبال حقوق خود و آزادی و حق انتخاب حاکمیت هستند، محکوم می کنیم. آل سعود باید بداند که رفتار و اقدامات جنایتکارانه آنها در کشورهای اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد. نصرالله افزود: فاجعه منا یکی دیگر از نشانه های بی لیاقتی های آل سعود است که همواره به یاد خواهد ماند.

دبیرکل حزب الله با تاکید بر پایداری جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیزم، تصریح کرد: رهبر ما حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است، سید حسینی و فرمانده ای شجاع که ما به پیروی از ایشان افتخار میکنیم.

سیدحسن نصرالله درباره شرایطی سیاسی لبنان اظهار کرد: ما مصمم هستیم که خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم و اجازه نخواهیم داد که نوکران امریکا که برای منافع امریکا در لبنان فعالیت می کنند، کشورمان را تباه کنند.

 


شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن