تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري تجاري و اقتصادي با ايران افزايش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۰ق.ظ)
همکاري تجاري و اقتصادي با ايران افزايش مي‌يابد موج - وزير انرژي روسيه با اشاره به روابط تاريخي ايران و روسيه در گذشته گفت: در اين سفر تعداد زيادي از بزرگ‌ترين شرکت‌هاي روسي در بخش نفت و گاز، حمل‌ونقل و ارتباطات و... در ايران حضور پيدا کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، بيژن زنگنه، در ديدار با الکساندر نواک، وزير انرژي روسيه، به علاقه‌مندي ايران به توسعه روابط با روسيه اشاره کرد و گفت: ايران و روسيه هر دو داراي منابع عظيم نفت و گاز هستند و حجم زيادي از آن را به بازار صادر مي‌کنند که به همين دليل روابط دو کشور مي‌تواند در حوزه انرژي گسترش پيدا کند.
وزير نفت تصريح کرد: با توجه به اين که تحريم‌هاي ظالمانه عليه ايران به زودي برداشته مي‌شود ما وارد دوران جديدي از توسعه صنعت نفت و گاز خواهيم شد.
وي افزود: مذاکرات دو کشور هميشه مفيد و مؤثر بوده و اميدواريم مذاکرات امروز نيز به خصوص در بخش نفت مؤثر باشد.
الکساندر نواک، وزير انرژي روسيه، نيز با اشاره به روابط تاريخي دو کشور در گذشته اظهار کرد: در اين سفر تعداد زيادي از بزرگ‌ترين شرکت‌هاي روسي در بخش نفت و گاز، حمل‌ونقل و ارتباطات و... در ايران حضور پيدا کرده‌اند.
وي با بيان اين که همکاري تجاري و اقتصادي بين ايران و روسيه افزايش پيدا خواهد کرد ابراز اميدواري کرد: برگزاري اين جلسه در گسترش روابط ايران و روسيه مؤثر باشد.
وزير انرژي روسيه همچنين به ديدار صبح امروز خود با محمود واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، اشاره کرد و گفت: در اين ديدار دو طرف زمينه‌هاي گسترش روابط دو کشور را مورد بحث و بررسي قرار دادند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن