تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813259651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم نماز جمعه شهرستان اسلامشهر در تاسوعای حسینی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم نماز جمعه شهرستان اسلامشهر در تاسوعای حسینی در سالروز تاسوعای حسینی ،نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان اسلامشهر با حضور پرشور نمازگزاران و عزاداران حسینی در مصلی شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۴ جمعه ۱ آبان ساعت 22:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران ، حجت الاسلام نوروزی در خطبه های نماز ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تسلیت تاسوعای حسینی، سالروز شهادت حضرت ابوالفضل (ع) از نماز گزاران خواست ، در حالی که مراسم عزاداری ماه محرم را پر شور برگزار میکنند، در بیان اتفاق اصلی کربلا قدم بردارند و نگذارند امکانات و حاشیه های عزاداری آنها را از اصل مطلب دور کند.
وی در ادامه ، مهمترین درس ایام محرم را ایستادگی و گذشت دانست و گفت : مسلمان واقعی کسی است که به سادگی از کنار این ایام ارزشمند نگذردواز هر لحظه آن درس بیاموزد.
خطیب نماز جمعه شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از خطبه هایش افزود : از بزرگترین راه های مقابله با دشمنان نگهداشتن همین ارزشهای اسلام است و هرچقدر ایستاده تر در نگه داشتن آن حرکت کنیم همانقدر دشمن را ضعیف کرده ایم.
حجت الاسلام نوروزی خاطر نشان کرد،ما با ایستادگی بر عهد و پیمانهایمان و ارزشهایمان به دشمن نشان میدهیم در مقابله با آنها محکم و استوار خواهیم بود.
امام جمعه شهرستان اسلامشهر ، نمازگزاران را به اتحاد دعوت کرد و از آنها خواست تا با همفکری و اتحاد نگذارند هر بیگانه ای افکار آنها را به هم بزند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن