تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشورهایی که انتخابات ندارند حق اظهارنظر درباره دموکراسی ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کشورهایی که انتخابات ندارند حق اظهارنظر درباره دموکراسی ندارند


رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خطرناک توصیف کردن وضع سوریه، بدبینی است، تصریح کرد: کشورهایی که در هفتاد، هشتاد سال اخیر سابقه هیچ گونه انتخاباتی نداشته‌اند حق ندارند درباره دموکراسی اظهار نظر کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی لاریجانی گفت:  این در حالی است که در این کشورها خانم‌ها حق رانندگی نیز ندارند.
او پس از سخنرانی در دوازدهمین نشست سالانه جوامع درگیر جنگ و صلح در روسیه، در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره تجزیه سوریه، گفت: فرض که سوریه را تجزیه کردند، با این عمل به تروریست‌ها جایزه داده می شود؛ با این کار فقط صورت مسئله پاک می‌شود و این یک اشتباه راهبردی است؛ زیرا روس‌ها مدت کوتاهی است که در سوریه علیه تروریست‌ها فعالیت می‌کنند و در این زمان کوتاه پیروزی‌های بیشتری داشته اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که ائتلاف بین المللی در 1.5 سال گذشته چه کرده است، افزود: یکی از مسائل قدرت داعش، فروش نفت به کشور همسایه است و این در حالی است که فروش نفت با تانکر صورت می‌گیرد؛ یعنی با اینکه با هواپیماهای بدون سرنشین آنها را می‌بینند اما عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.
وی ادامه داد: فرض کنیم آمریکایی‌ها بگویند ما با سوریه همکاری نمی‌کنیم، سؤال ما این است که چرا با عراق همکاری نمی‌کنید؟ بنابراین به‌خوبی معلوم است که ائتلاف در حال بازی با تروریست‌هاست و در عراق و سوریه کار مهمی انجام نمی‌دهد.
آقای لاریجانی درباره اظهار نظری که برخی کشورها می‌گویند شرایط منطقه و سوریه در وضع بسیار خطرناکی قرار دارد، گفت: شرایط به این بدبینی نیست که شما از آن یاد می‌کنید. برخی از همین کشورها به ایران می‌آیند و می‌گویند بشار اسد سقوط می‌کند و 4.5 سال است که با وجود حمله نکردن روسیه می‌گویند سوریه سقوط می‌کند ولی تاکنون این اتفاق نیفتاده است.


جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن