تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813180767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام معظم رهبری با مدیریت و حمایت قاطع خود پرونده هسته ای را به نتیجه رساندند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت و ملت نباید از توطئه غربی ها خصوصا آمریکایی ها غافل شوند، گفت:مقام معظم رهبری با مدیریت و حمایت قاطع خود از دولت و تیم با کفایت مذاکره کننده ایرانی پرونده هسته ای کشور را از ابتدا تا پایان به سرانجام رسانیدند.
کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نامهمقام معظم رهبری به رئیس جمهور در اجرای برجام گفت: مقام معظم رهبری با مدیریت و حمایت قاطع خود از دولت و تیم با کفایت مذاکره کننده ایرانی پرونده هسته ای کشور را از ابتدا تا پایان به سرانجام رساندند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر همگان مسجل شد که برجام خواست واقعی ملی است، افزود:ادامه مخالفت با برجام بعد از طی روند تصویب قانونی برجام کاری نسنجیده، سخیف و مخالف منافع ملی است.
استمرار تخریب برجام اثبات در خط رهبری و مردم نبودن است

پیرموذن با تاکید بر اینکه با تایید نهایی برجام توسط رهبری دیگر هرگونه سیاه نمایی برجام کاری عبث و نفسانی است، ادامه داد: استمرار تخریب برجام توسط برخی انحصارگران جز در خط رهبری و مردم نبودن را اثبات نمی کند.
وی با اشاره به اینکه استمرار تخریب برجام را افکار عمومی بر نمی تابد، تصریح کرد: همه آنانی که در اندیشه توسعه پر شتاب ایران اسلامی هستند، باید به جد دولت را در به سرانجام رسانیدن برجام تا نقطه نهایی یاری کنند.
مملکتی که ولایت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

پنجشنبه ، ۳۰مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن