تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815610857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر روسیه از جیمی کارتر برای همکاری علیه داعش


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تقدیر روسیه از جیمی کارتر برای همکاری علیه داعش
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه از همکاری «جیمی کارتر» رییس جمهوری اسبق آمریکا برای ارائه اطلاعات مربوط به پایگاه ها و مواضع گروه تروریستی داعش قدردانی کرد.
آفتاب : زاخارووا امروز (پنجشنبه) در نشست خبری هفتگی خود در مسکو اعلام کرد: این موضوع که کارتر نقشه های مشخصات مواضع داعش را اختیار ما قرار داده، درست است.


وی افزود: بسیاری از این اطلاعات و نقشه ها که در سایت مرکز کارتر هم انتشار یافته، دربرگیرنده مراکز و مواضع داعش است.


به گزارش ایرنا، زاخارووا تصریح کرد: روسیه از اقدام خیرخواهانه رییس جمهوری اسبق آمریکا سپاسگزاری می کند و بدیهی است که جیمی کارتر واقعا خواهان انسجام تلاش ها برای مبارزه با تروریست ها و نگران مردم سوریه است؛ از دیدگاه ما اگر این برخورد سازنده در دولت واشنگتن که اطلاعات کاملی از داعش دارد نیز وجود داشت، اقدامات علیه این گروه تروریستی موثرتر صورت می گرفت. 


کارتر پیش از این اعلام کرده بود که در ماه مه و پس از تماس با مقامات روسیه، اطلاعات تهیه شده در مرکز تحقیقاتی و پژوهشی وابسته به خود را درباره داعش در اختیار روسیه قرار داده است.


روسیه در چارچوب قراردادهای همکاری نظامی خود با سوریه، حدود 50 فروند جنگنده سوخو، چندین بالگرد جنگی می 24 و مجموعه ای از رزمناوها، یک ناو تجسسی و همچنین پهپادها را در خاک این کشور برای مبارزه علیه تروریست ها به کار گرفته است. 


عملیات چند ماهه انتقال صدها تن تسلیحات و نیازهای جنگی روسیه به سوریه با هواپیماهای پهن پیکر روسی به ویژه روسلان و همچنین اعزام گروه کماندویی حرفه ای شیطان دریا برای محافظت از یگان های روسی و جنگنده ها در بی خبری کامل غرب انجام گرفت تا این که هفتم مهرماه پس از اخذ مجوز پارلمانی براساس درخواست دولت سوریه، عملیات بمباران ضد تروریستی با دستور پوتین آغاز شد. 


روسیه اعلام کرده است که این همکاری ها در چارچوب مقررات بین المللی و در اجرای قرارداد همکاری با دولت قانونی سوریه انجام و ادامه خواهد یافت. 




تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن