تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812973509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذر خواهی علی خسروی از مسعود مرادی ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عذر خواهی علی خسروی از مسعود مرادی
کارشناس داوری فوتبال ایران بابت اشتباه در انتقادش از مسعود مرادی، از وی عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی خسروی در رابطه با انتقاد تند وی از مسعود مرادی و سپس پی بردن به اشتباه خود و عذرخواهی از این کارشناس داوری گفت: در برنامه 90 هفته گذشته جناب مسعود مرادی بعنوان کارشناس داوری در مورد شدت عمل برخورد شدید از نیروی بیش از حد استفاده نمودند که بنده طی یک متنی در فضای مجازی ایشان را مورد انتقاد شدید قرار دادم و حتی وی را متهم به عدم اطلاع از قانون و بد آموز نسل جدید داوری در امر آموزش و نظارت قلمداد کردم.

خسروی ادامه داد: اما پس از بررسی و مرور مجدد قوانین بازی متوجه شدم که عنوان استفاده از نیروی بیش از حد هم برای خطای شدید و هم برخورد زننده یا شدید مستتر است.

وی در پایان گفت: در اینجا صراحتا از مسعود مرادی پوزش خواسته و از دوستان عزیز هم عذر میخواهم که در خصوص این بند قانونی عجولانه نظر دادم، حتی دیشب در برنامه ورزشی که حضور داشتم در پخش زنده این عذر خواهی بیان گردید.

مسعود مرادی علی خسروی کمیته داوران

ارسال به تلگرام


13:37  1394/07/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن