تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذرخواهي مهدي تاج از مردم براي آن 5 دقيقه


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: عذرخواهي مهدي تاج از مردم براي آن 5 دقيقه
مهدي تاج براي بي نظمي به وجود آمده در بازي پرسپوليس و صباي قم از مردم عذر خواست.
خبرآنلاين: برگزاري مراسم ويژه قبل از بازي پرسپوليس و صبا مشکلاتي به همراه داشت. اين بازي که قبل از آغازش، مراسمي براي عزاداري محرم، تجليل از هادي نوروزي و سردار حسين همداني داشت، سبب شد تا مراسم کمي به درازا کشيده شود. البته علي دايي به بهروان، مسئول کميته مسابقات ليگ معترض بود چون ساعتي قبل از بازي مراسم مداحي براي محرم در ورزشگاه برگزار مي شد و بلندگوها طوري جاگذاري شده بودند که در رختکن ها، صداي بلندگوها اجازه نمي داد صداي مربيان، به بازيکنان برسد. به طوري که دايي از اين اتفاق گلايه داشت و البته پرسپوليسي ها هم از اين حجم صدا دلخور بودند.
همچنين مراسم مداحي که توسط يکي از آشنايان احمدي از مسئولان سازمان ليگ برگزار مي شد، حتي تا 5 دقيقه بعد از زمان اعلام شده براي آغاز بازي ادامه داشت و درحالي که بايد مراسم بزرگداشت شهيد همداني و هادي نوروزي برگزار مي شد هم روضه خواني در ورزشگاه ادامه داشت که اين اعتراض هايي از روي سکوها را به همراه داشت.
مهدي تاج رئيس سازمان ليگ برتر در اين باره به خبرآنلاين مي گويد:«من مي خواهم قبل از هر چيز براي اين 5 دقيقه اي که در آغاز بازي وقفه افتاد از مردم خوب و عزيزمان عذرخواهي کنم. به هر حال بچه هاي ما بايد بيشتر دقت مي کردند تا اين بي نظمي به وجود نمي آمد. ما بايد تايم مداحي را طوري تنظيم مي کرديم که با ساير برنامه ها تلاقي پيدا نکند و برنامه برگزاري بازي هم به وقفه نيفتد. اگر ما اين قدر روي نظم تاکيد داريم ، خودمان هم بايد بيشتر از همه در حفظ آن کوشا باشيم.»



شنبه, 25 مهر 1394 ساعت 09:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن