تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیردفاع: گسترش همه‌جانبه همکاری ایران و روسیه |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وزیردفاع: گسترش همه‌جانبه همکاری ایران و روسیه
وزیر انرژی روسیه و رئیس بخش روسی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در دیدار با وزیر دفاع کشورمان، بر گسترش همکاری‌های همه‌جانبه میان تهران و مسکو تاکید کردند.
کد خبر: ۵۴۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ - 22 October 2015




وزیر انرژی روسیه و رئیس بخش روسی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در دیدار با وزیر دفاع کشورمان، بر گسترش همکاری‌های همه‌جانبه میان تهران و مسکو تاکید کردند.

به گزارش فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع در دیدار الکساندروالنتینوویچ نواک وزیر انرژی دولت فدراسیون روسیه و رئیس بخش روسی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور با حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، طرفین ضمن بررسی و تبادل نظر پیرامون راهکارهای بسط و توسعه مناسبات دوجانبه، مبارزه قاطع با تروریسم و اتخاذ هماهنگی و همکاری برای حمایت بیشتر از کشورهای خط مقدم مبارزه با این پدیده شوم را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانستند.

در این دیدار سردار دهقان با اشاره به شرایط منطقه و جهان، گفت: شرایط کنونی ایجاب می کند که ایران و روسیه متاثر از اراده سیاسی رهبران دو کشور همکاری های خود را در حوزه های سیاسی، اقتصادی و دفاعی توسعه دهند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد، گام های موثری که تاکنون در توسعه همکاری های دو کشور برداشته شده، به تحکیم ثبات و امنیت در منطقه منجر گردد.

وزیر انرژی روسیه نیز با ابراز خرسندی از سفر به تهران و دیدار با وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت : بی تردید توسعه روابط اقتصادی تهران – مسکو، زمینه گسترش روابط دفاعی را نیز به طور مطلوب تری فراهم کند.

وی ضمن تقبیح تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد: با توجه به اراده قوی رهبران دو کشور، روابط ایران و روسیه در همه زمینه ها شکوفا و توسعه یابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن