تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد


حماس اعلام کرد: تشدید حملات نظامیان صهیونیست علیه فلسطینی ها و گسترش دامنه بازداشت جوانان، فعالان و رهبران فلسطینی در شهرهای مختلف کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی هرگز به توقف انتفاضه مردم فلسطین منجر نخواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس گفت: نظامیان اشغالگر با بازداشت گسترده  فعالان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن می کوشند اوضاع را کنترل و انتفاضه فلسطینی ها را متوقف کنند. ابوزهری افزود: مقامات اسرائیل باید بدانند که با این اقدامات (بازداشت های گسترده فعالان فلسطینی) هرگز به اهداف خود در توقف انتفاضه مردم فلسطین نخواهند رسید.
 
سخنگوی حماس تاکید کرد: بازداشت های گسترده  فعالان و مقامات  فلسطینی در کرانه باختری رود اردن نشانه آشکاری از ادعاهای بی اساس و دروغین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای رسیدن به صلح با فلسطینی ها است.

نظامیان این رژیم از بامداد سه شنبه حملات گسترده ای را برای بازداشت فلسطینی ها در مناطق مختلف رانه باختری رود اردن آغاز و دهها نفر از جمله حسن یوسف  یکی از رهبران حماس و عضو مجلس قانونگذاری فلسطین را در حومه شهر رام الله دستگیر کردند.



پنج شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن