تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820087219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: داور تحت تاثیر ملی پوشان نفت بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تارتار: داور تحت تاثیر ملی پوشان نفت بود




سرمربی تیم فوتبال راه آهن با انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت: به نظرم داور تحت تاثیر فریادهای بازیکنان ملی پوش و با تجربه نفت قرار داشت .





خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال راه آهن با انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت: به نظرم داور تحت تاثیر فریادهای بازیکنان ملی پوش و با تجربه نفت قرار داشت .

مهدی تارتار پس از شکست دو بر صفر تیمش تیمش مقابل نفت تهران در هفته نهم رقابت های لیگ برتر که عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه تختی برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: بازی جان دار و فیزیکی بود  و نفت با توجه به جایگاهش در جدول لیگ مسابقه را درگیرانه شروع کرد  و نفراتش روی بازیکنان راه آهن خیلی خطا کردند ولی داور از کنار این اتفاقات عبور کرد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: به نظرم داور تحت تاثیر بازیکنان ملی پوش و با تجربه نفت بود تا زمانی که آنها گل برتری را به ثمر رساندند.

وی ادامه داد: نمی دانم بازیکن می تواند سر داور فریاد بکشد یا نه. به نظرم داور نباید اجازه دهد هیچ بازیکنی حتی اگر ملی پوش و باتجربه هم باشد سر او داد بکشد.

تارتار با بیان اینکه پس از گل نفت داور قضاوت خوبی داشت ادامه داد: متاسفانه در برخی از دقایق بازی داور حیدری، داور جوان و آینده داری که در مجموع قضاوت بدی نداشت تحت تاثیر بازیکنان نفت بود و من امیدوارم در آینده داوران دچار چنین مشکلی نشوند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با تاکید بر اینکه تمیش می توانست در نیمه دوم هم گل بزند، افزود: یک بار توپ بازیکنان ما به تیر برخورد کرد و بار دیگر یک موقعیت تک به تک را از دست دادیم. در دقایق آخر هم هجومی بازی کردیم که این مسئله باعث شد گل دوم را دریافت کنیم. در مجموع به تیم نفت به خاطر این پیروزی تبریک می گویم.

وی در پایان در خصوص یکی از هواداران این تیم که از روی سکوها فریادهای بلندی می زد و حتی یکی دو بار داور را متهم به مسائل مختلفی کرد گفت: شاید او یکی از هواداران راه آهن بود که دلش برای تیم می سوخت اما اینکه کسی از باشگاه به او خط داده باشد من اطلاعی ندارم و موضوع صحیحی نیست.







تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن