تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست داورزني با ملي‌پوشان نوجوان واليبال برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۷ب.ظ)
نشست داورزني با ملي‌پوشان نوجوان واليبال برگزار شد موج-عدم حضور تيم نوجوانان در ليگ برتر موجب بروز نگراني‌هايي از سوي بازيکنان و کادر فني شد تا اعضاي اين تيم در جلسه‌اي با داورزني به بيان مشکلات خود بپردازند.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از فدراسيون واليبال، بازيکنان و کادر فني تيم ملي واليبال نوجوانان که در سال گذشته با نام ارتعاشات صنعتي ايران در ليگ برتر شرکت کرده بودند،امسال به دليل عدم اجراي تعهدات اين باشگاه و انصراف اين تيم با پيدا کردن حامي مالي اي به نام مهرام تمرينات خود را از 24 شهريور با دعوت محمد وکيلي آغاز کرد، اما با توجه به عدم کناره گيري نماينده زاهدان از ليگ برتر تيم مهرام نتوانست در جمع 12 تيم اين رقابت‌ها جاي گيرد.
با توجه به عدم برگزاري مسابقات جوانان آسيا در سال آينده و نبود رويدادي مهم تا يک سال و نيم آينده موجب نگراني و سوالاتي براي اعضاي تيم ملي نوجوانان شد تا اين که رئيس فدراسيون واليبال در نشست صميمي به سوالات اين تيم پاسخ گفت و قول مساعدت جهت برطرف شدن نگراني‌هاي اين تيم را داد.
محمدرضا داورزني با تاکيد بر اين که هدف فدراسيون از حضور تيم ملي واليبال نوجوانان در ليگ برتر حفظ آمادگي و هماهنگي تيمي بازيکنان اين تيم است، گفت: هرچند امکان حضور در ليگ برتر امسال براي شما فراهم نشد، اما به دنبال حامي مالي خوب هستيم تا در صورت امکان شرايط حضور در ليگ دسته يک را براي تيم نوجوانان فراهم کنيم.
وي با بيان اينکه سال آينده مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان آسيا نداريم؛ زيرا بر اساس برنامه ريزي جديد در سال برگزاري المپيک ديگر اين رقابت ها برگزار نمي شود، گفت: سعي مي کنيم با يک برنامه ريزي خوب شرايط را براي حفظ آمادگي بدني شما مهيا کنيم. در صورت امکان کمک مي کنيم تا در تيم هاي ليگ برتري حضور يابيد و يا تلاش خواهيم کرد با جذب يک حامي مالي خوب در ليگ دسته يک شرکت کنيد.
در ادامه اين نشست بازيکنان ملي پوش نوجوان ديدگاه ها و نظرات خود را براي بهتر شدن وضعيت اين تيم با رييس فدراسيون واليبال درميان گذاشتند. يکي از دغدغه هاي بازيکنان پرداخت نشدن حق الزحمه سال گذشته آنان در تيم ارتعاشات بود که رييس فدراسيون دستورات لازم براي پيگيري اين موضوع را صادر کرد.
تيم واليبال نوجوانان ايران در سال 1393 بدون واگذاري حتي يک ست قهرمان آسيا شد و در سال 1394 به عنوان قهرمان آسيا در رقابت هاي جهاني آرژانتين شرکت کرد و موفق به کسب عنوان سومي اين رقابت ها شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن