تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد نفت مناطق مرکزي ايران بيش از ۹۵ هزار بشکه افزايش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۷ب.ظ)
توليد نفت مناطق مرکزي ايران بيش از ۹۵ هزار بشکه افزايش مي‌يابد موج - مدير برنامه‌ريزي شرکت نفت مناطق مرکزي ايران، گفت: براساس برنامه‌ريزي صورت گرفته توليد نفت اين شرکت ظرف يک برنامه زمان‌بندي در دو مقطع سه ماهه و شش‌ماهه بيش از ۹۵ هزار بشکه افزايش مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، صالح هندي با اشاره به توليد حدود يک‌صد هزار بشکه‌اي توليد نفت در شرکت بهره‌برداري نفت و گاز غرب، گفت: براساس برنامه‌ريزي صورت گرفته، توليد اين شرکت بايد ظرف يک برنامه زمان‌بندي در دو مقطع سه ماهه و شش‌ماهه به بيش از ۱۹۵ هزار بشکه برسد.
مدير برنامه‌ريزي شرکت نفت مناطق مرکزي ايران با اشاره به تدوين و اجراي برنامه بلندمدت تأمين خوراک پالايشگاه‌هاي نفت و گاز در سطح شرکت ملي نفت ايران و شرکت نفت مناطق مرکزي گفت: حفر چاه‌هاي جديد، احداث ايستگاه‌هاي تقويت فشار و... ازجمله اقدامات براي جبران کاهش طبيعي توليد در مخازن نفت و گاز به شمار مي‌آيد.
وي با بيان اين که در قالب برنامه بلندمدت تأمين خوراک پالايشگاه‌هاي نفت و گاز براي تک‌تک پالايشگاه‌هاي کشور برنامه‌ريزي صورت گرفته، گفت: در مواردي که احساس مي‌شود نمي‌توان با حفاري و تقويت فشار تأمين خوراک پايدار انجام داد، مذاکراتي را با مديريت اکتشاف شرکت ملي نفت شروع کرده‌ايم که در منطقه موردنظر ميدان‌هاي جديد کشف شده را براي توسعه معرفي کنند.
مدير برنامه‌ريزي شرکت نفت مناطق مرکزي ايران با اشاره به گذشت نيمه‌عمر بيشتر مخازن نفت و گاز اين شرکت گفت: اين شرکت لاجرم براي حفظ توليد بايد به سمت توسعه مخازن جديد نفت و گاز حرکت کند.
هندي ادامه داد: هم اکنون پالايشگاه‌هاي فجر جم، فراش بند و پارسيان وضع خوبي در تأمين خوراک گازي ندارند، هم اکنون يکي از معضلات جدي اين شرکت تأمين پايدار گاز پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد است، زيرا؛ مخازن خانگيران و مزدوران جزو مخازن پير هستند و قطعا بايد به سمت توسعه ميدان‌هاي جديد همچون ميدان‌هاي عطار و توس در اين منطقه برويم.
شرکت نفت مناطق مرکزي ايران يکي از پنج شرکت عمده توليدي شرکت ملي نفت ايران است که از سال ۱۳۷۷ فعاليت اجرايي آن آغاز شده است و تأمين بخش عظيمي از گاز مورد نياز کشور را به عنوان مأموريت اصلي خود دنبال مي‌کند.
فعاليت‌هاي توليدي اين شرکت از طريق سه شرکت بهره‌برداري تابعه انجام شده و فعاليت‌هاي اکتشافي، توسعه ميدان‌ها و همچنين همه فعاليت‌هاي حفاري و تعمير و تکميل چاه‌ها و مديريت مخازن نفت و گاز و طراحي و اجراي طرح‌ها و پروژه‌ها در مسووليت مستقيم ستاد اين شرکت قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن