تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820575327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاميابي‌نيا: خواهش مي‌كنم با اين رفتارها روحيه هاني را خراب نكنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۳۳ب.ظ)
سوشا پشيمان است و شك نكنيد ديگر حركتي از او نخواهيد ديد كاميابي‌نيا: خواهش مي‌كنم با اين رفتارها روحيه هاني را خراب نكنيد موج - گروه ورزش:‌
به گزارش خبرگزاري موج، در بازي مقابل سياه‌جامگان تيم فوتبال پرسپوليس در حالي توانست مقابل حريف مشهدي خود به پيروزي برسد كه كمال كاميابي‌نيا معتقد است نحوه زنده نگه داشتن ياد نوروزي و آوردن فرزند او به مشهد در ادامه تاثير مخربي روي يادگار هادي خواهد گذاشت. كاميابي‌نيا كه از عملكرد تيمش در بازي‌هاي خارج از خانه به واسط هجومي بازي كردن رقبا بسيار راضي است معتقد است بايد در چند بازي آينده كه اين تيم در تهران ميزبان حريفان است به خصوص مقابل ملوان برنده بازي باشند تا با روحيه‌اي خوب خودشان را براي داربي آماده كنند.
سه امتياز خوبي در مشهد به دست آورديد. از بازي مقابل سياه‌جامگان بگو؟
بازي بسيار خوبي بود و از همان نيمه اول فشار خودمان را روي دروازه حريف وارد كرديم كه مزد زحمات‌مان را در همان نيمه اول با گل رامين رضاييان گرفتيم. در نيمه دوم در حالي كه سياه‌جامگان خودش را پيدا كرده بود و روي دروازه ما فشار ايجاد كرد توانستيم گل دوم را به ثمر برسانيم و در ادامه كه يك گل خورديم با همكاري همه بچه‌ها نتيجه را حفظ كرديم و به يك 3 امتياز باارزش در مشهد دست پيدا كرديم.
اما بعد گل سياه‌جامگان و افزايش فشار اين تيم احتمال باز شدن دروازه‌تان خيلي زياد بود؟
به هرحال طبيعي بود وقتي آنها در خانه دو گل عقب بودند فشار بياورند و براي جبران گل روبه بازي مستقيم و پرتاب اوت آوردند كه روي يكي از آنها به گل رسيدند. در ادامه حواس‌مان بود كه اين اتفاق نيفتد و اين مساله اگر دقت نمي‌كرديم مي‌توانست از بازي برده براي ما يك تساوي و حتي يك باخت به همراه داشته باشد. از اين به بعد بايد تمركزمان بيشتر شود تا به اين راحتي گل نخوريم و اينگونه روي ضربات ايستگاهي و مستقيم غافلگير نشويم.
در بازي با سياه‌جامگان به نظر مي‌رسيد نقطه ضعف اين تيم ارسال از جناحين و ضعف مدافعان اين تيم در ضربات اول بود كه روي دو ارسال به گل رسيديد؟
برانكو آناليز بسيار خوبي از سياه‌جامگان داشت و با شناخت كاملي مقابل اين تيم قرار گرفتيم. به همين خاطر طي هفته‌اي كه گذشت تمرينات خوبي روي ارسال از جناحين داشتيم كه خدا را شكر آنها جواب داد و توانستيم به پيروزي برسيم.
در حالي كه گفته مي‌شد رامين رضاييان بيمار است و به بازي سياه‌جامگان شايد نرسد او بازي كرد و خيلي پرنشاط گل زيبايي هم به ثمر رساند. چطور شد او به يك‌باره به بازي رسيد؟
رامين واقعا در بازي ديروز بسيار خوب عمل كرد و گل بسيار زيبايي هم به ثمر رساند. او قبل بازي به خاطر فشار بازي‌هاي تيم‌ملي به‌خصوص در بازي با ژاپن و بعد از آن مقابل صبا از نظر بدني تحليل رفته بود و به همين خاطر كه حالش خوب نبود اعلام شد شايد به اين بازي نرسد. خود من هم سرما خورده بودم و اصلا شرايط بازي را نداشتم اما با پيگيري‌هاي كادرپزشكي هم من و هم رامين آماده اين بازي شديم و جا دارد كه از تلاش آنها كمال تشكر و قدرداني را داشته باشم.
به نظر مي‌رسد پرسپوليس در خارج از خانه راحت‌تر از آزادي فوتبال بازي مي‌كند. آيا اين مساله دليل خاصي دارد؟
دقيقا همين طور است. ما در آزادي مهمان هر تيمي هستيم براي نباختن مي‌آيد و به همين خاطر كلا بازي را دفاعي كرده و چشم به ضدحمله‌ها دارد. برعكس در بازي‌هاي خارج از خانه تيم‌ها چون كمي بازتر بازي مي‌كنند و مي‌خواهند در خانه خودشان نتيجه بگيرند اين مساله كار را براي ما آسان‌تر مي‌كند و ما مي‌توانيم فوتبال هجومي و خوب خودمان را نمايش دهيم. مساله اي كه ديديد در بازي با سياه‌جامگان به خوبي اتفاق افتاد. با اين همه بايد سعي كنيم مشكل گلزني خودمان در بازي‌هاي خانگي را هم برطرف كنيم. ديديد كه در بازي با صبا ما چند موقعيت صددرصد گلزني داشتيم كه بدشانسي اجازه نداد توپ وارد دروازه شود. اميدوارم اين بدشانسي‌ها تمام شود و با دقت بچه‌ها از اين به بعد سه امتيازهاي خانگي را به خصوص در اين چند بازي آينده كه در خانه ميزبان هستيم به دست بياوريم.
يعني از الان مقابل ملوان يك بازي سخت را پيش‌بيني مي‌كني؟
ما قطعا يك بازي سخت در آزادي مقابل ملوان خواهيم داشت. بايد تمام تلاش خودمان را بكنيم تا اين بازي را كه بازي پيش داربي است با برد و كسب سه امتياز به پايان برسانيم تا با روحيه خوبي مقابل استقلال قرار بگيريم. قطعا كسب پيروزي در اين دو بازي شرايط پرسپوليس را در جدول كاملا دگرگون خواهد كرد.
ايمان صادقي هم كه دلهره زيادي بابت برگشت او به تركيب بود عملكرد بدي نداشت؟
درست است چون ايمان ابتداي فصل فقط 5روز با ما تمرين داشت كه قرار شد به جاي سوشا درون دروازه بايستد و هماهنگي كافي را از اين حيث به دست نياورده بود. او رفته رفته بهتر شد و ديديد كه در اين بازي هم با انگيزه و تمركز كافي درون دروازه ايستاد و توانست هفته‌هاي اول را جبران كند و سربلند از زمين خارج شود.
به نظرت او در بازي با ذوب‌آهن در جام‌حذفي كه قرار است درون دروازه بايستد مي‌تواند عملكرد مناسبي داشته باشد؟
فكر مي‌كنم او به اعتمادبه‌نفس كافي دست پيدا كرده و قطعا در بازي با ذوب‌آهن هم با روحيه خوبي درون دروازه خواهد ايستاد.
نظرت درباره اين رفتارهاي سوشا چگونه است. جايي كه او طي اين دو سال لطمه زيادي بابت اين رفتارها و محروميت هايش به پرسپوليس وارد كرده و گويا قصد تغيير رفتار ندارد؟
سوشا روزهاي سختي را سپري كرده و اين رفتارهاي او از سر دلسوزي است. در صحبتي كه با او داشتم از سوشا خواستم بيشتر خودش را كنترل كند و او واقعا پسر باشخصيتي است و تمام نصحيت‌ها را پذيرفت. به نظرم او بابت اين اتفاقات درس گرفته و بدون شك ديگر رخ نخواهد داد. خود سوشا مي‌داند الگوي يكسري بازيكن جوان است و قطعا بايد به گونه اي رفتار كند كه ديگر اين رفتارها از او سر نزند. بازهم مي‌گويم سوشا گلر خوبي است و مطمئن باشيد او تصميم گرفته ديگر هيچ رفتار نامناسبي از خودش بروز ندهد و ديگر هيچ حركتي از او نخواهيد ديد.
و برسيم به مساله هاني نوروزي فرزند مرحوم هادي نوروزي كه به نظر مي‌رسد بعضي برنامه‌ها به جاي افزايش روحيه باعث آزار و اذيت او مي‌شوند...
دقيقا حرف شما را قبول دارم. درست است كه ما يك عزيز به نام هادي نوروزي را از دست داديم و ياد و خاطره او هميشه براي ما به عنوان يك الگو زنده و جاودان خواهد بود اما به نظرم اين كارها روحيه هاني را خراب مي‌كند. مطمئنا با تداوم اين روند به جاي تاثير مثبت شاهد يك تاثير مخرب روي روحيه اين بچه خواهيم بود كه آن موقع خلأ پدر را بيشتر احساس خواهد كرد. حتي در بازي مقابل سياه‌جامگان هم محسن بنگر به تداركات تيم گفت برو اين بچه را از كنار هواداران جمع كن بيار چون اذيت مي‌شود. قرار است اين صحبت‌ها توسط محسن بنگر و نورمحمدي به مسوولان انتقال يابد تا با حمايت‌هاي واقعي هاني بتواند در كنار خانواده باشد. همين‌جا جا دارد خواهش كنم اين كارها را ادامه ندهند چون در روحيه هاني اثر مخربي خواهد داشت.
گويا دوباره از تو براي تيم‌ملي پاسپورت خواسته‌اند...
بله، چند روز پيش پاسپورت‌هاي خودمان را تحويل داديم. تا حالا كه قسمت نشده اما اميدوارم در اين دو اردو به تيم‌ملي دعوت شوم و بتوانم در خدمت تيم كشورم باشم.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن