تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوي استقلال مقابل همنام خوزستاني / نفت بالاخره برد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۴۲ب.ظ)
هفته نهم ليگ برتر تساوي استقلال مقابل همنام خوزستاني / نفت بالاخره برد موج - هفته نهم ليگ برتر با انجام 5 بازي به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، بازي هاي هفته نهم ليگ برتر امروز با برگزاري 5 بازي در شهرهاي مختلف كشور پايان يافت كه در مهمترين بازي آن استقلال در آزادي مقابل همنام خوزستاني خود به نتيجه تساوي دست پيدا كرد تا بازهم نتواند فاصله اش را در صدر با حريفان بيشتر كد.
در ديگر بازي هاي اين هفته صبا در قم توانست در حالي كه با يك گل از فولاد عقب بود در نهايت با گل هاي اميرحسين صادقي و محمد قاضي در خانه به برتري برسد و برخلاف فولاد همچنان ته جدولي به شرايط خودش در بالاي جدول سروسامان بدهد.
نفت تهران بالاخره برد. شاگردان منصوريان در خانه ميزبان راه آهن بودند و توانستند با دو گل وحيد اميري و امير ارسلان مطهري تيم تارتار را شكست داده و در شرايط خودشان در انتهاي جدول را بهبود ببخشند.
در اصفهان هم ذوب آهن نتوانست در خانه به نتيجه اي بهتر از صفر - صفر دست پيدا كند و تلاش هر دو تيم در 90 دقيقه بدون گل به پايان رسيد.
استقلال اهواز هم كه حنطه را براي اولين بار روي نيمكت خود مي ديد در يك بازي پرگل و نزديك بازي را به حريف مشهدي خود يعني پديده با نتيجه 3 بر 2 واگذار كرد تا تيم مهاجري همچنان روزهاي خوبي را در ليگ پانزدهم تجربه كند.
در پايان هفته نهم ليگ استقلال تهران، سپاهان و استقلال خوزستان همچنان رتبه هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در انتهاي جدول هم تيم هاي سياه جامگان، استقلال اهواز و فولاد سه تيم قعرنشين جدول را تشكيل دادند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن