تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت رساني ۳ هزار نيروي شهرداري در تاسوعا و عاشوراي حسيني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۱۰ب.ظ)
سرپرست اداره‌ كل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم: خدمت رساني ۳ هزار نيروي شهرداري در تاسوعا و عاشوراي حسيني موج - قم - سرپرست اداره‌كل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم از خدمت رساني ۳ هزار نيروي شهرداري در تاسوعا و عاشوراي حسيني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، سرپرست اداره‌ كل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم در جلسه ستاد تسهيلات زائرين استان قم كه به مناسبت ايام تاسوعا و عاشورا در سالن جلسات معاونت زائرين استانداري برگزار شد، از تشكيل ستادهاي هشت‌گانه مناطق با محوريت خدمات شهري در اين ايام خبر داد و گفت: اين ستادها به صورت منسجم در مناطق به فعاليت مي‌پردازند.
وي با اشاره به حضور مستمر نيروهاي آتش نشاني در هسته مركزي شهر و نقاط پرجمعيت گفت: در خصوص بازديد از تكايا و حسينيه‌ها نيز اقدامات قابل توجهي صورت گرفت و از نظر ايمني بررسي‌هاي لازم به عمل آمده است.
سيد محسن ميرهادي به فعاليت شهرداري در حوزه فرهنگي و آماده سازي شهر اشاره كرد و گفت: سياه‌پوش كردن شهر، نصب المان‌هاي مذهبي مناسبتي، هماهنگي براي صدور مجوز استقرار ۱۲۰ ايستگاه صلواتي با در نظر گرفتن شرايط ترافيكي بهداشتي و امنيتي از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.
وي گفت: در بخش ايستگاه‌هاي صلواتي جلسات توجيهي براي متوليان اين ايستگاه‌ها برگزار شده و نكات لازم تذكر داده شده است.
ميرهادي از آماده‌باش و فعاليت سه هزار نفر از نيروهاي شهرداري قم در ايام عاشورا و تاسوعاي حسيني خبر داد و گفت: در اين ايام براي خدمت رساني به زائران و پاكسازي شهر ۲۷۰ دستگاه ماشين‌آلات مختلف به كار گرفته مي‌شود.
وي گفت: در خصوص مشاركت در برگزاري نماز ظهر عاشورا نيز نسبت به توزيع ۴ هزار سجاده نماز اقدام خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن