تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820270090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سطحی معادل 236 هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی استان چهارمحال و بختیاری طعمه حریق شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: سطحی معادل 236 هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی استان چهارمحال و بختیاری طعمه حریق شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان این نکته اظهار داشت: طی 72 فقره حریق ایجاد شده در عرصه های جنگلی و مرتعی استان سطحی معادل 236 هکتار از جنگل ها و مراتع استان در شش ماهه اول سال طعمه حریق قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی وابخیزداری استان ، علی محمدی مقدم گفت : این آمار شامل 46 فقره در مراتع و 26 فقره حریق در جنگل های استان بوده است.
وی گفت با توجه به آمار مقایسه ای حریق در منابع طبیعی استان کاهش 20 درصدی حریق در سال جاری نسبت به سال گذشته مشهود بوده است.
محمدی مقدم علت قالب آتش سوزی های اتفاق افتاده در منابع طبیعی استان را موضوع عوامل انسانی ذکر نمود و بیان داشت در این زمینه با برگزاری کارگاه های آموزشی و فعالیت های ترویجی در مناطق مختلف استان بویژه روستاهای جنگل نشین و اقدامات رسانه ای و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و با هوشمندی کارشناسان و جنگلداریهای شهرستان ها و یگان حفاظت منابع طبیعی شاهد کاهش سطح آتش سوزی در این استان بوده ایم .
وی وقوع حریق به هر نوع ممکن در عرصه های جنگلی و مرتعی را موضوعی زیانبار به کانون های زیست محیطی استان و بالتبع کشور ذکر نمود و خاطر نشان ساخت اطفاء و کنترل حریق در عرصه های صعب العبور مناطق در حوزه جنگلی زاگرس نیازمند حمایت و مساعدت مالی دولت بویژه ایجاد پایگاه های هوایی و خرید هواپیماهای اختصاصی اطفاء حریق دانست.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت مجموعه عوامل اداره کل منابع طبیعی با جدیت و دقت تمام سودجویان و فرصت طلبان ایجاد کننده حریق عمدی در عرصه های منابع طبیعی این استان را تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




چهارشنبه 29 مهر 1394 - 14:46:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن