تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل جلسه فوق العاده اتحاديه اروپا با موضوع وضعيت پناهجويان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۵۸ب.ظ)
تشکيل جلسه فوق العاده اتحاديه اروپا با موضوع وضعيت پناهجويان موج - رئيس کمسيون اتحاديه اروپا با دعوت سران چندين کشور اروپايي خواستار تشکيل جلسه فوق العاده با موضوع وضعيت پناهجويان در کشورهاي بالکان شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، ژان کلود يونکر، رئيس کمسيون اتحاديه اروپا بعد از ديدار روز سه شنبه خود با نخست وزير اسلووني از برخي از کشورهاي اروپايي خواست براي پيگيري موضوع بحراني پناهجويان در بالکان جلسه فوق العاده اي را تشکيل دهند.
يونکر بعد از ديدار روز گذشته خود با بوروت پاهور، نخست وزير اسلووني در بروکسل از برخي از رهبران اتحاديه اروپا خواست روز يکشنبه جلسه اي را با موضوع بحران پناهجويان و اثرات مخرب آن در کشورهاي حوزه بالکان در بروکسل، مقر اتحاديه اروپا برگزار کنند.
بر اساس بيانيه اي که کميسيون اتحاديه اروپا منتشر کرده است، يونکر از سران کشورهاي اتريش، بلغارستان، کرواسي، مقدونيه، آلمان، يونان، مجارستان، روماني، صربستان و اسلووني براي حضور در اين جلسه دعوت کرده است.
در اين جلسه آنتونيو گوترز، کميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل متحد، دفتر حمايت پناهندگي اروپا و آژانس مرزي اتحاديه اروپا (Frontex) نيز حضور خواهند داشت.
در چند روز گذشته بيش از 20 هزار پناهجو وارد اسلووني شده اند و بيش از ده ها هزار نفر نيز در شرايط بد آب و هوايي در پشت مناطق مرزي کشورهاي بالکان متوقف شده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن