تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات تمهيدات امنيتي ويژه عزاداري‌هاي تاسوعا و عاشورا در سراسر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۵۷ب.ظ)
جزئيات تمهيدات امنيتي ويژه عزاداري‌هاي تاسوعا و عاشورا در سراسر کشور موج - رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي از طراحي و اجراي تمهيدات گسترده امنيتي و انتظامي پليس پيشگيري ويژه عزاداري‌هاي تاسوعا و عاشورا در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمد شرفي گفت: پليس پيشگيري با بيش از 83 هزار نيروي انساني متشکل از کارکنان پليس پيشگيري و استفاده از ظرفيت مردمي در تأمين نظم و امنيت دهه محرم فعاليت دارد.
وي، ادامه داد: به عنوان پليس و حافظان نظم، امنيت و آرامش جامعه اسلامي، تکليف خود مي‌دانيم با به‌کارگيري تمام ظرفيت‌هاي سازماني و مردمي، نظم و امنيت مراسم عزاداري ماه محرم؛ به ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني (ع) را تأمين کنيم.
شرفي با اشاره به ارسال ابلاغيه تدابير و تمهيدات ويژه براي تأمين امنيت مراسم تاسوعا و عاشورا به تمام رده‌هاي پليس پيشگيري، افزود: بيش از هشت هزار تن از کارکنان پليس پيشگيري براي همراهي و همگامي در اجراي هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداري سرور و سالار شهيدان اباعبدالله حسين (ع) فعاليت دارند؛ ضمن اين که در تأمين نظم و امنيت ايام محرم از همکاري و ظرفيت‌هاي برون‌سازماني از جمله بسيج، نگهبان محله، انتظامات هيأت‌هاي مذهبي و پليس افتخاري استفاده شده است.
وي گفت: پليس پيشگيري در مجموع با بيش از 83 هزار نيروي انساني متشکل از کارکنان پليس پيشگيري و استفاده از ظرفيت مردمي در تأمين نظم و امنيت دهه محرم فعاليت دارد.
شرفي، همچنين از برگزاري بيش از 21 هزار جلسه توجيهي توسط پليس‌هاي پيشگيري سراسر کشور با مسوولان و متوليان مساجد، تکايا و هيأت‌ها به منظور پيشگيري از وقوع جرايم و حوادث، همکاري در برقراري نظم و امنيت مراسم‌ها خبر داد.
وي از مردم خواست؛ ضمن همکاري با ماموران انتظامي در اجراي هرچه باشکوه‌تر و منظم‌تر اين مراسم، پليس را ياري دهند و در صورت مشاهده افراد و موارد مشکوک سريعاً از طريق 110 موضوع را به پليس اطلاع رساني کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن