تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806356944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطر پایان خدمت بیخ گوش تراکتورسازی تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
خطر پایان خدمت بیخ گوش تراکتورسازی تبریز
خطر پایان خدمت بیخ گوش تراکتورسازی تبریز گفته می‌شود سربازی تمامی بازیکنان این تیم نیم‌فصل تمام می‌شود و بازیکنان سربازی که از تیم‌های دیگر به صورت قرضی به این تیم آمده‌اند باید به باشگاه‌های سابق خود برگردند.


به گزارش فرهنگ نیوز، باشگاه تراکتورسازی لیگ پانزدهم را بسیار دور از انتظار شروع کرد و نتوانست نتایج خوبی بگیرد. این تیم با جذب بازیکنان سرباز که همگی جوان و با کیفیت هستند و البته با آوردن یکی 2 بازیکن خارجی با کیفیت تلاش کرد که تیمی در حد قهرمانی آماده مسابقات کند اما در عمل هرگز این اتفاق نیفتاد. این تیم فصل را هرگز خوب شروع نکرد و در 7 هفته اول در رتبه‌های میانی جدول رده‌بندی قرار گرفت اما با پایان یافتن تعطیلات ورق برای شاگرادان تونی اولیویرا برگشت. این تیم با 2 پیروزی پشت سرهم برابر فولاد و سایپا حالا دوباره روی نوار موفقیت قرار گرفته است و موفق شده است خود را تا رده پنجم جدول رده‌بندی بالا بکشد. 
 
خیلی‌ها موفقیت تراکتورسازی را مدیون هماهنگ شدن بازیکنان سرباز این تیم می‌دانند اما حالا اتفاقی برای این تیم افتاده است که می‌تواند این باشگاه را با مشکلاتی جدی روبرو کند. قرارداد بازیکنان سرباز تراکتورسازی در نیم فصل تمام می‌شود و آنها باید به باشگاه‌های سابق خود برگردند. این خطر بزگی است که باشگاه تراکتورسازی را به شدت تهدید می کند و باید دید واکنش مدیران این باشگاه به این موضوع چیست؟
 
سربازهای تراکتورسازی چه کسانی هستند؟
 
تراکتورسازی باشگاهی است که از قانون جذب بازیکنان سرباز نهایت استفاده را کرده است و هم اکنون بازیکنان زیادی در این تیم فعالیت می‌کنند که به حکم قانون مجبور هستند در تراکتورسازی بازی کنند. علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، احمد عبدالله‌زاده، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، سعید آقایی و سامان نریمان جهان بازیکنانی هستند که به خاطر گذراندن خدمت سربازی با تراکتورسازی قرارداد امضا کرده‌اند. اینها بازیکنانی هستند که حضور هریک از آنها می‌تواند آرزوی خیلی از تیم‌ها باشد اما حالا تراکتوری‌ها این فرصت را داشته‌اند که این بازیکنان را دور هم جمع کنند، بازیکنانی که حالا به احتمال فراوان در نیم فصل باید از این تیم جدا شوند و  تراکتورسازی باید به دنبال جایگزینی برای آنها باشد. البته در این بین سروش رفیعی استثنا است چرا که او دیر خود را به حوزه نظام وظیفه معرفی کرد و بنابراین تا پایان فصل باید در تراکتورسازی بماند.
 
تکلیف سربازها چه می‌شود؟
 
طبق قانون بازیکنانی سربازی که جذب تیم‌های نظامی می‌شوند باید بعد از اتمام مهلت سربازی به تیم‌های خود برگردند و تا پایان مدت قراردادشان برای این تیم‌ها بازی کنند. البته باشگاه تراکتورسازی موفق شده رضایت باشگاه گسترش فولاد را جلب کند که سامان نریمان جهان و سعید آقایی را تا پایان فصل در تیم‌شان نگه دارد اما در مورد بقیه بازیکنان چه کاری می‌توانند انجام بدهند؟ هم اکنون سپاهان به دلیل جدایی حاج صفی و البته مشکلاتی که برای شیمبا و پادوانی به وجود آمده با کمبود بازیکن روبرو شده است و بی تردید به وجود شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی نیاز مبرم خواهد داشت. فولاد هم که در این روزها اصلا حال و روز خوبی ندارد و بی تردید حاضر نیست فرصت حضور بختیار رحمانی و احمد عبدالله‌زاده را از دست بدهد. با این شرایط تراکتورسازی باید فکری به حال مهره‌هایی برای جانشینی آنها بکنند.
 
مورد عجیب سعید آقایی
 
در بین تمام بازیکنان سرباز باشگاه تراکتورسازی یک مورد عجیب وجود دارد و آن هم مورد سعید آقایی مدافع چپ این تیم است. آقایی طبق قانون در پایان فصل گذشته خدمتش باید تمام می‌شد اما باشگاه تراکتورسازی در اقدامی عجیب برای او 4 ماه اضافه خدمت رد کرده است. گفته می‌شود تونی اولیویرا به سبک بازی این بازیکن به شدت اعتقاد دارد و به همین دلیل هم باشگاه تراکتورسازی کاری کرد که او حداقل تا نیم فصل بتواند برای این تیم بازی کند. البته این باشگاه با گسترش فولاد به توافق رسیده است که او تا پایان فصل در تراکتورسازی بماند. با این حال هنوز هم جای شک وجود دارد که آیا اضافه خدمت 4 ماهه منع قانونی دارد یا نه.
 
مشکلات تراکتورسازی در راه است
 
اگر قرار باشد بازیکنان سرباز در نیم فصل به سپاهان و فولاد برگردند، باشگاه تراکتورسازی با مشکلاتی بزرگ روبرو خواهد شد. آنها باید در نیم فصل به جای 4 بازیکن اصلی خود 4 بازیکن دیگر جایگزین کنند و به طور حتم این اتفاق شدنی نیست. در نقل و انتقالات نیم فصل تیم‌ها حاضر نمی‌شوند بازیکنان بزرگ خود را از دست بدهند و تراکتورسازی نمی‌تواند به سادگی بازیکنی را جایگزین آنها کند. اگر این باشگاه نتواند رضایت دو باشگاه فولاد و سپاهان را جلب کند در نیم فصل دوم با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهد شد.
 


منبع: نسیم


94/7/29 - 10:12 - 2015-10-21 10:12:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن