تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال معاون وزیر خارجه از رویکرد جدید اتحادیه اروپا در بحران های منطقه ای


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: استقبال معاون وزیر خارجه از رویکرد جدید اتحادیه اروپا در بحران های منطقه ای


معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از رویکرد اتحادیه اروپا و انگلیس برای مشورت های بیشتر در چگونگی برون رفت از بحرانهای منطقه ای استقبال می کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، حسین امیر عبداللهیان معاون عربی  آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان امروز پس از برگزاری نخستین برنامه و درنشست با  اعضای اندیشکده شورای اروپایی روابط خارجی انگلیس که علاوه بر شماری از اندیشمندان و صاحب نظران سیاسی ، سردبیران ارشد رسانه های انگلیس نیز در آن حضور داشتند تصریح کرد : هر چقدر نگاه اروپا از جمله انگلیس به مسائل و بحرانهای منطقه واقع بینانه تر شود به راهکارهای عملی تری برای حل بحرانها دست خواهیم یافت .
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت : ما گفتگوهایی را که با شورای اروپا و خانم موگرینی شروع کردیم سازنده می دانیم، اما در عین حال توضیح دادیم با امریکا هیچگونه گفتگوی مستقیم دوجانبه درباره مسائل منطقه نخواهیم داشت .
وی هدف از سفر و گفتگو و مشورت  با صاحب نظران و مقامات انگلیس را رسیدن به جهانی بهتر و امن تر برای  همه اعلام و اضافه کرد: گفتگو با مقامات انگلیس  فرصت خوبی است که  مسائل مختلف دوجانبه و منطقه ای را بررسی کنیم .
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه ما از گفتگو و همکاری با کشورهای اروپایی از جمله انگلیس استقبال می کنیم گفت : ما ضمن توجه به رایزنی با اتحادیه اروپا و بازیگران فرامنطقه ای بر ضرورت گفتگوهای درون منطقه ای تاکید داریم .
وی افزود : همچنین حل مسائل با استفاده از راهکارهای سیاسی نیز مورد تاکید ما است.
امیر عبداللهیان درباره تجاوز عربستان به یمن و سکوت دولتهای غربی نیز گفت : ما معتقدیم ادامه تجاوز عربستان سعودی و سکوت کشورهای غربی منجر به ترویج تروریسم و افراط گرایی و کشتار مردم یمن شده است .
معاون وزیر امور خارجه کشورمان  با تاکید بر اینکه  در بحرین نیز باید گفتگوهای حکومت و مخالفان در دستور کار قرار گیرد تصریح کرد : ادامه بازداشت شیخ علی سلمان به عنوان دموکراتیک ترین رهبر معارضان بحرین یک خطای جدی است .
وی افزود : در عراق هم باید بازیگران به تعهدات خود برای مبارزه با تروریسم عمل کنند و رفتارهای گزینشی برخی بازیگران در عراق موجب توسعه نا امنی در نقاط مختلف این کشور شده است .
معاون عربی آفریقایی وزیر امور خارجه کشورمان گفت : درنشست با اعضای اندیشکده شورای اروپایی روابط خارجی همچنین دیدگاه جمهوری اسلامی ایران درباره تحولات منطقه و مبارزه با تروریسم و افراط گرایی تشریح و به پرسشهای حاضران دراین زمینه پاسخ داده شد .
وی افزود : تمرکز بر راهکارهای سیاسی برای حل بحرانهای منطقه ای از جمله سوریه از موضوعات محوری بود که در این نشست درباره آنها گفتگو شد وایده هایی هم از طرف اعضای این شورا درباره نحوه خروج از بحرانهای سیاسی در منطقه از جمله در سوریه ، عراق ، لیبی ، بحرین و یمن مطرح و بررسی شد.
امیر عبداللهیان گفت: در این نشست مواضع ایران در خصوص نحوه برون رفت از این چالشها تشریح شد از جمله اینکه ما در سوریه بر مبارزه جدی با تروریسم و راهکارهای سیاسی تاکید می کنیم .


سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن