تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820728009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده كل سپاه شهادت سرهنگ مسلم خيزاب در سوريه را تسليت گفت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرمانده كل سپاه شهادت سرهنگ مسلم خيزاب در سوريه را تسليت گفت
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي شهادت سرهنگ مسلم خيزاب فرمانده گردان يا زهرا(س) لشكر 14 امام حسين(ع) كه در مأموريت مستشاري در سوريه به شهادت رسيد را به خانواده اين شهيد تسليت گفت.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي شهادت سرهنگ مسلم خيزاب فرمانده گردان يا زهرا(س) لشكر 14 امام حسين(ع) كه در مأموريت مستشاري در سوريه به شهادت رسيد را به خانواده اين شهيد تسليت گفت.
به گزارش فارس، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري پيام خود را با اين جمله رهبر معظم انقلاب آغاز كرده است: پدران، مادران، همسران و ديگر بستگان شهداي عزيز نيز داراي پاداشي بزرگند، اين پاداش صبر و استقامت آنهاست و پاداش قبول مصيبت در راه خداست.
سردار جعفري سپس در پيام تسليت خود به خانواده معظم شهيد بزرگوار مسلم خيزاب آورده است: سلام خدا بر پدران و مادران و همسران و فرزندان تمامي بازماندگان شهدا و افتخار‌آفرينان اسلام و ايران عزيز و سپاس خداي را كه به ما توفيق داد تا تهنيت‌گوي بزرگواراني باشيم كه در تاروپودي از عاطفه و احساس لطيف، اصالت و معصوميتي به قداست و كرامت خون شهدا را نشانه گرفتند و در اداي تكليف نسبت به آن كريمان تا اوج افلاك سوار بر سيطره سرخ شهدا شده و در صيانت از شجره طيبه‌اي كه نهال آن را حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي(ص) بر بستر قلب‌هاي هميشه منتظر كاشته بود، حماسه آفريدند؛ حماسه‌اي كه بديل آن را در عرصه عاشوراي حسيني مي‌توان يافت و امروز پرچم پرافتخار كربلا و روايت ايثارگر عاشوراييان بر شانه‌هاي استوارشان است.
فرمانده كل سپاه در ادامه پيام خود به خانواده شهيد خيزاب آورده است: شما بحق توانستيد در انعكاس و امتداد اين فلسفه كه قيامي ديگر از سوي فرزندان حسيني(ع) در روزگاري نه‌چندان دور در كربلاي ايران اسلامي رقم خورد زينب‌گونه درخشيده و شايسته ستايش ظاهر شويد و اثبات كرديد همواره پشتيبان ولايت فقيه هستيد و با گوش جان به فرامين رهبري دل مي‌سپاريد و براي حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهاي آن با تمام وجود در صحنه حاضر خواهيد بود تا انقلاب اسلامي كه يادگار امام عظيم‌الشأن و خون‌بهاي هزاران شهيد، جانباز و آزاده والامقام است بتواند همچنان با شتاب و سرافرازي به پيش رود و بدخواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي را با ناكامي و مذلت مواجه سازد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن