تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنياد مستضعفان در استان ايلام سرمايه گذاري مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶ب.ظ)
نماينده مجلس: بنياد مستضعفان در استان ايلام سرمايه گذاري مي‌کند موج - نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي گفت: با پيگيري و مکاتبات انجام شده با بنياد مستضعفان، اين نهاد در حوزه کشاورزي استان ايلام به صورت کلان سرمايه گذاري مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، عمران علي محمدي اظهار کرد: شرکت سرمايه گذاري هلدينگ کشاورزي پارس وابسته به تشکيلات بنياد مستضعفان اقدمات اجرايي مربوط به سرمايه گذاري چهار گاوداري بزرگ شيري با مجموع 12 هزار رأس را در اين استان بر عهده گرفته است.
وي با اشاره به ظرفيت‌هاي بکر و ويژه استان ايلام در حوزه‌هاي مختلف کشاورزي افزود: نشست‌هاي متعددي با شرکت هلدينگ کشاورزي پارس برگزار شده که استاندار و برخي مديران ارشد استان نيز در اين نشست‌ها حضور داشتند.
علي محمدي تاکيد کرد: مديران و کارشناسان اين شرکت با سفر به استان و بازديد از ظرفيت‌ها و مکان‌هاي پيشنهادي، تصميم به سرمايه گذاري چهار واحد بزرگ گاوداري شيري در استان گرفتند که به زودي مراحل اجرايي اين طرح‌ها آغاز مي‌شود.
نايب رئيس کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: در صورت راه اندازي اين طرح‌ها در استان، صنايع وابسته به آن از جمله بسته بندي و لبنيات نيز توسط همين شرکت اجرايي مي‌شود.
علي محمدي گفت: با راه اندازي اين واحدها بيش از 200 نفر به صورت مستقيم مشغول بکار خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن