تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821067575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود هياتي از جمهوري چک براي بازديد از ظرفيت‌هاي اقتصادي استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۸ب.ظ)
کاردار جمهوري چک در تهران خبر داد: ورود هياتي از جمهوري چک براي بازديد از ظرفيت‌هاي اقتصادي استان البرز موج - کاردار سفارت جمهوري چک در تهران روز سه شنبه براي پيگيري همکاري هاي اقتصادي و تجاري بار ديگر به استان البرز آمد.
به گزارش خبرگزاري موج، پيتر اشتپانک در جمع مديران سازمان همياري شهرداري‌هاي استان البرز در کرج گفت: البرز از ظرفيت‌هاي خوبي براي سرمايه گذاري برخوردار است.
وي ادامه داد: با توجه به احساس امنيتي که براي سرمايه گذاري در اين استان وجود دارد به زودي هياتي از جمهوري چک براي بازديد ميداني از ظرفيت‌هاي اقتصادي وارد استان البرز مي‌شود.
کاردار سفارت جمهوري چک گفت: براساس گزارش‌ها استان البرز نيازمند سرمايه گذاري در بخش هاي حمل و نقل و بي آرتي است که جمهوري چک براي سرمايه گذاري دراين بخش آماده است.
مشاور استاندار و مدير عامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان البرز نيز در اين نشست گفت: استان البرز پذيراي هرنوع همکاري با جمهوري چک دربخش سرمايه گذاري است.
مصطفي باقرنژاد ادامه داد: حمل و نقل، تأمين و انتقال تکنولوژي اتوبوس و کاميون، انرژي‌هاي پاک و خورشيدي، پروژه‌هاي آب و فاضلاب در البرز از جمله بخش‌هاي پيش بيني شده براي سرمايه گذاري دراين زمينه به شمارمي رود.
اين مسوول تاکيد کرد: با توجه به به اهميت جذب سرمايه گذار خارجي، نخستين فعاليت با جمهوري چک آغاز شده که اميد است بتوان به نتايج قابل قبولي در اين زمينه رسيد.
وي خاطرنشان کرد: سرمايه گذاران چک با همکاري اتاق بازرگاني استان و سازمان همياري‌ها نشستي با سرمايه گذاران و کارآفرينان اين کشور براي رسيدن به اهداف فوق خواهند داشت.
باقرنژاد افزود: همچنين سرمايه گذاري که در چک انجام مي‌شود با محوريت و مديريت سازمان همياري‌هاي شهرداري استان البرز در جمهوري چک پيگيري مي‌شود.
در اين نشست مشاور استاندار در حمل و نقل، معاون امور مالي اداري، قائم مقام سازمان همياري شهرداري‌هاي استان البرز نيز به بيان نقطه نظرات خود پرداختند.
کاردار سفارت چک در تهران هفته گذشته نيز به استان البرز آمد و در جمع مديران استان حضور يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن