تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814666705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايرفرانس» پروازهاي خود را به ايران از سر مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۹ب.ظ)
ايرفرانس» پروازهاي خود را به ايران از سر مي‌گيرد موج - ساير رسانه ها؛ راديو «اروپ ۱» فرانسه گزارش داد: شرکت هواپيمايي «ايرفرانس» پروازهاي خود را به مقصد ايران از سر مي گيرد.
ايرنا نوشت:
تارنماي اين راديوي فرانسوي با اعلام اين خبر تأکيد کرد: بر پايه اطلاعات به دست آمده توسط ما، اين هواپيمايي قصد فراموش کردن منافع اقتصادي خود را ندارد.
اين تارنما در ادامه خبر خود افزود: زمان‌بندي آغاز اين پروازها مشخص شده است. ابتدا قرار است پرواز «KLM آمستردام-تهران» از ابتداي ماه ژانويه (دي) فعاليت خود را از سر بگيرد. پرواز بعدي ايرفرانس به ايران، پرواز پاريس-تهران خواهد بود.
مطالعات ايرفرانس حکايت از آن دارد که با توجه به افزايش تقاضاي گردشگران فرانسوي براي سفر به ايران، خط پروازي پاريس-تهران از مسيرهاي پرسود اين شرکت هواپيمايي خواهد بود.
پيش‌تر مسوولان اتحاديه کارفرمايان فرانسه موسوم به مدف(Medef)، بازگشايي اين خط را يک نياز خوانده بودند و انتشار خبر از سرگيري فعاليت ايرفرانس در ايران، نشانه‌اي قوي در اين مورد محسوب مي‌شود.
به گفته تشکل کارفرمايان فرانسوي، پرواز مستقيم ساعت ۵:۳۰ ايرفرانس دسترسي مستقيم را به ايران فراهم مي‌کند.
ايرفرانس به دليل تحريم‌هاي ضد ايراني، بايد مدتي براي رسمي کردن تصميمات خود در مورد تعداد و ظرفيت پروازها به مقصد تهران صبر کند. ايران از ابتداي سال ۲۰۱۶ ميلادي براي عقد قراردادهاي بين‌المللي محدوديتي نخواهد داشت.
يک منبع آگاه از پرونده ايران اعلام کرد: ايران در مسير بازگشت (به عرصه بين‌المللي) است و منطقي است که ايرفرانس هم به ايران بازگردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن