تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملی‌پوشان در باشگاه‌ها ذخیره می‌شوند! ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ملی‌پوشان در باشگاه‌ها ذخیره می‌شوند!
روی نیمکت تیم های باشگاهی در هفته سپری شده شاهد حضور چند بازیکن ملی پوش بودیم.

به گزارش"ورزش سه"، عزت الله پورقاز مدافع تیم ملوان که در یکی دو سال اخیر همواره یکی از مدافعان میانی بوده در بازی با استقلال خوزستان روی نیمکت نشست و حضور مهدی ترابی هم در ترکیب تیم سایپا پر رنگ نیست.

همواره بعد از اینکه اردوهای تیم ملی به پایان می رسد مربیان باشگاهی از نا آمادگی ملی پوشان و یا خستگی آنها ابراز ناراحتی می کنند و گاها تصمیماتی می گیرند که منجر به نیمکت نشینی ملی پوشان می شود.

البته کی روش خیلی به این مسئله کار ندارد و وقتی بازیکنی را انتخاب می کند حتی اگر در تیم باشگاهی روی نیمکت بنشیند باز هم او را به اردوی تیم ملی فرا می خواند.

نمونه اش علیرضا حقیقی وقتی در تیم ملی فیکس شد که سال های سال در روبین کازان و پرسپولیس ذخیره بود. این اتفاق برای مهرداد پولادی هم رخ داده بود. او وقتی در ترکیب تیم مس کرمان به میدان نمی رفت و با این تیم اختلاف داشت به اردوی تیم ملی دعوت می شد.

البته عکس این اتفاق را هم شاهد هستیم. در حالی که میلاد و مهرداد محمدی جزء مهره های ثابت تیم ملی هستند در بازی تیم امید ایران – سوریه فقط یکی از این دو برادر آنهم به مدت یک نیمه بازی کرد.

این نشان دهنده تفاوت سلیقه کی روش با مربیان باشگاهی است اما اصل در فوتبال حرفه ای این است وقتی بازیکنی به اردوی تیم ملی دعوت می شود حتما به خاطر عملکرد خوب در تیم باشگاهی بوده و وقتی بازیکن ملی پوش نیمکت نشین می شود بویی از لجبازی ها می آید.

تیم ملی ایران

ارسال به تلگرام


12:04  1394/07/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن