تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805621539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت هیجان به والیبال با نبرد غول‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازگشت هیجان به والیبال با نبرد غول‌ها
هفته نخست لیگ برتر والیبال در حالی از فردا آغاز خواهد شد که تیم‌های پرستاره بانک سرمایه و شهرداری ارومیه به مصاف هم خواهند رفت.


به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و نهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان کشور یادواره 200 شهید والیبال، در چارچوب هفته نخست از فردا (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف  آغاز خواهد شد.


در حساس‌ترین دیدار این هفته در حالی دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه در سالن غدیر ارومیه با هم دیدار خواهد کرد که شاید بتوان گفت این دیدار جدال بین ستاره‌های ملی‌پوش والیبال ایران محسوب می‌شود. تیم شهرداری ارومیه که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر را از آن خود کرده بود در نخستین گام خود در لیگ امسال باید با بانک سرمایه‌ای دیدار کند که جمع کثیری از ملی‌پوشان والیبال را در اختیار دارد. بازیکنانی نظیر شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد ظریف ، مهدی مهدوی و ... این فصل از مسابقات را در تیم بانک سرمایه که هدایت آن را مصطفی کارخانه بر عهده دارد، به میدان خواهند رفت. در آن طرف میدان هم شهرداری ارومیه خالی از ستاره ملی‌پوش نیست. سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، آرمین تشکری، عبدالرضا علیزاده و ... بازیکنان تیم ارومیه هستند. جدال رودرروی این ستاره‌ها سبب خواهد شد که این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار باشد. آن هم در حالی که بدون شک سالن غدیر مملو از هواداران علاقه‌مند به والیبال خواهد شد و جذابیت این دیدار را دو چندان می‌کند.


خانه والیبال تهران هم فردا میزبان یک دیدار خواهد بود. جایی که شاگردان پیمان اکبری بایدپیش از سفر به برزیل و حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان، نخستین دیدار لیگ برتر خود را مقابل آلومینیوم هرمزگان برگزار کنند. پیکان تهران که فصل گذشته عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آورد به خوبی می‌داند به دلیل وجود تیم‌های قدرتمند در لیگ امسال کار سختی پیش رو خواهد داشت و باید از ابتدا به فکر کسب امتیازات لازم باشد. آلومینیوم هرمزگان هم که فصل قبل از حضور در مرحله فینال بازمانده بود در این فصل با هدایت رضا بستگانی در لیگ حاضر خواهد بود.


دو تیم کاله آمل و گوهر کویر یزد یکی دیکر از 6 دیدار هفته نخست را برگزار خواهند کرد. آملی‌ها پس از یک سال غیبت در مسابقات لیگ برتر ، امسال  با هدایت بهروز عطایی سرمربی کهنه کار خود به لیگ برتر والیبال آمده اند و در نخستین هفته این رقابت‌ها در آمل میزبان گوهر کویر زاهدان است. تیم گوهر کویر زاهدان نیز هفته پیش حضورش در لیگ برتر قطعی شد و هنوز میزان آمادگی این تیم برای حضور در لیگ برتر از نظر کارشناسان مشخص نیست. زاهدانی‌ها که فصل قبل جبار قوچان‌نژاد را روی نیمکت مربی‌گری خود داشتند امسال در حالی راهی لیگ برتر شدند که از حضور اصغر نایینی روی نیمکت خود بهره‌مند هستند.



تیم والیبال ثامن الحجج خراسان یکی دیگر از تیم‌هایی تازه وارد این فصل از مسابقات است که در هفته نخست در گنبد به مصاف تیم جواهری این شهر خواهد رفت. ثامنی ها با هدایت جبار قوچان‌نژاد و جذب یکی دو مهره سرشناس برای نخستین بار در لیگ والیبال به میدان خواهند رفتو 
تیم والیبال جواهری گنبد هم در حالی باید پذیرای ثامن باشد  که هفته گذشته حضورش در لیگ برتر قطعی شد و به نظر می‌رسد فرصت چندانی برای آماده‌سازی نداشته است. عظیم جزیده در این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال هدایت تیم شهرش را بر عهده خواهد داشت. دیدار دو تیم ثامن مشهد و جواهری گنبد در سالن المپیک شهر گنبد برگزار خواهد شد.




در دیگر دیدار هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی این شهر پذیرای سایپای کرج خواهد بود. شهرداری تبریز فصل قبل با هدایت عادل بناکار با پیروزی مقابل میزان پرستاره در دیدار رده‌بندی به عنوان سومی مسابقات لیگ برتر دست پیدا کرد و حالا با همان کادر فنی فصل قبل خود و کمترین میزان تغییر و تحول باید نبرد خود را در این فصل از لیگ برتر آغاز کند. تیم سایپا که تا یک هفته مانده به آغاز مسابقات قرار بود با هدایت فرهاد نفرزاده در لیگ حضور پیدا کند، با تصمیم ناگهانی مدیرانش ناصر شهنازی را روی نیمکت مربیگری خود دید و حالا باید دید در نهایت این تیم پرسابقه و ریشه‌دار والیبال چه نمایشی در این فصل رقابت‌ها خواهد داشت. تیم سایپا در لیگ برتر سال 93 نهم شد و از رسیدن به مرحله پلی‌آف بازماند.




دو تیم متین صالحین ورامین و آرمان اردکانی برگزار کننده یکی دیگر از مسابقات این هفته خواهند بود. رقابتی که در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان برگزار خواهد شد. تیم تازه وارد آرمان اردکان فصل قبل با نام پیشگامان شفق اردکان موفق شده بود به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک دست پیدا کرده و به لیگ برتر راه پیدا کند. این تیم با تغییر حامی مالی خود و بدون با حضور جمعی از بازیکنان بومی پا به نبرد لیگ برتر خواهد گذاشت. این تیم در گام نخست باید به مصاف متین ورامینی برود که در این فصل از هدایت مربی جوانی مانند محمد ترکاشوند بهره می‌برد.





برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال که ساعت 17 آغاز می شود، به قرار زیر است:


 پیکان تهران – آلومینیوم المهدی هرمزگان در تهران (خانه والیبال)


شهرداری ارومیه – بانک سرمایه در ارومیه (سالن غدیر) 


 آرمان اردکان – متین صالحین ورامین  در اردکان (سالن آیت الله خاتمی)


 جواهری گنبد – ثامن الحجج خراسان در گنبد ( سالن المپیک) 


کاله مازندران – گوهر کویر زاهدان در آمل(سالن پیامبر اعظم (ص))


شهرداری تبریز – سایپا تهران در تبریز (سالن شهید اقدمی) 


انتهای پیام/











اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

نايينی روی نيمكت تيم ليگ برتری
نفرات نهايی 5 تيم ليگ برتري مشخص شدند
وکیلی:بازیکن‌سازی حلقه گم شده لیگ ایران است
تیم های لیگ برتری مشخص شدند
جا‌به‌جايی بی سر و صدا در ليگ واليبال
كارخانه: اين ليگ فرسايشی به واليبال ضربه می زند
نادی: اختیار انتخاب دستیار باید با خود مربی باشد
افشاردوست: امیدوارم روزی به ساختار ثابتی در لیگ والیبال برسیم
همه تصمیمات سازمان لیگ والیبال در جلسه شورای مسابقات
یوسفی: حضور تیم‌های پرستاره لیگ والیبال را پررونق می‌کند





۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن