تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820270362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت و مردم به مدارس غیر دولتی اعتماد و اعتقاد کامل دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان مدارس غیر دولتی: دولت و مردم به مدارس غیر دولتی اعتماد و اعتقاد کامل دارند رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده گفت : دولت و مردم به مدارس غیر دولتی اعتماد و اعتقاد کامل دارند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۸ مهر ساعت 07:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مرضیه گرد در همایش شورای هماهنگی موسسان  مدارس و مراکز غیر دولتی  مناطق شهر تهران که در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد : در گذشته نگاه و رویکردهای مختلفی نسبت به مدارس غیر دولتی وجود داشت گاهی رویکرد اقتصادی و گاهی رویکردی فرهنگی و پرورشی بود.  
وی تصریح کرد : رویکرد جدید آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی  مطابق با سند تحول بنیادین به خوبی ترسیم شده است و موسسین باید با بازتعریف ارکان مدرسه راه اجرایی شدن اهداف آموزش و پرورش را محقق سازند.
 
 
رئیس سازمان مدارس غیردولتی ادامه داد: آنچه که باعث می شود یک مدرسه غیر دولتی موفق شود کیفیت کار و نوع عملکرد آن است و می دانیم که بسیاری از مدارس ما بخاطر کیفیت خوبشان  مورد توجه مردم هستند .
 
 
وی با  توجه به رتبه بندی مدارس غیردولتی که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است،خطاب به موسسین مدارس غیردولتی گفت : این خود مردم هستند که رتبه اصلی را برای  مدارس انتخاب کرده و نمره می دهند که به مدارس شما روی بیاورند یا نیاورند.
 
 
گرد با اشاره به فعالیت 12 هزار مدرسه غیردولتی در کشور، خاطرنشان کرد : برای آموزش و پرورش یک تخلف هم در مدارس غیردولتی زیاد است و نباید از تلاش و ارزش واقعی کار موسسین مدارس غافل شد.
 
 
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده ادامه داد: نظارت باید با شیوه ای جدید و با همکاری نیروهای مشترک نظارتی آموزش و پرورش و موسسین صورت گیرد .در همین راستا ما سال گذشته طرحی را به عنوان طرح همتا در حوزه آموزش از راه دور اجرا کردیم و در نظر داریم آن را در مدارس غیردولتی نیز اجرا کنیم.
 
 
وی «تمرکز زدایی » را یکی از سیاست های آموزش و پرورش دولت یازدهم عنوان کرد و افزود : با روشهای تمرکزگرایی کاملا مخالفیم باید کاری کرد که قدرت به درون مدرسه منتقل شود تا ارکان مدرسه بتوانند تصمیم گیری مناسبی اتخاذ کنند.
 
 
گرد ادامه داد: امروزه با آموزش های رسمی نمی توان شاگرد را محصور در کلاس درس کرد و استفاده از مراکز علمی و موسسات زبان های خارجی یک فرصت طلایی و ویژه است .
 
 
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده با اشاره به وجود موسسات آموزشی غیر مجاز در کشور ، تصریح کرد : با پیگیری های آموزش و پروش در شورای عالی انقلاب فرهنگی در نظر داریم با مصوبات جدید این شورا ، بتوانیم آموزش های غیر رسمی در کشور را ساماندهی و مدیریت کنیم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن