تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد توليد و دانش فني فرآورده هاي طبيعي و سنتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۹ب.ظ)
رشد توليد و دانش فني فرآورده هاي طبيعي و سنتي موج - مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي طبيعي، سنتي و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: طبق آمار در سال‌هاي اخير رشد بسيار خوبي در توليد و دانش فني فرآورده‌هاي طبيعي و سنتي داشته‌ايم.
به گزارش خبرگزاري موج، امير حسين جمشيدي، مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي طبيعي، سنتي و مکمل سازمان غذا و دارو، گفت: پيشينه داروهاي گياهي در کشور ما از بسياري از کشورها بيشتر است.
وي گفت: مهم‌ترين عامل در مورد فرآورده‌هاي گياهي مصرف منطقي مي‌باشد که يکسري قوانين وجود دارد که اين قوانين بايد رعايت شود.
جمشيدي اظهار داشت: در ارتباط با مصرف فراورده‌هاي طبيعي و سنتي اين نکته لازم است که اين فرآورده‌ها تحت بهترين شرايط داروسازي توليد و با بهترين بسته بندي و شرايط به نحوي باشد که رغبت کافي هم بين مصرف کننده و هم بين پزشک به وجود آيد تا اين فراورده‌ها بتواند استفاده شود.
مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي طبيعي، سنتي و مکمل سازمان غذا و دارو در ادامه افزود: زماني که فرآورده اي از اين اداره مجوز دريافت مي‌کند تمامي تداخلات و اطلاعات آن در بروشور آورده مي‌شود تا مصرف کننده از تداخلات احتمالي آن اطلاع کافي داشته و به نحو صحيح مصرف کند.
جمشيدي گفت: فرآورده‌هايي قابل اعتنا هستند که مجوزهاي لازم را از اين اداره دريافت کرده باشند که در مجوز دريافت شده همه اطلاعات آن فراورده آورده مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: طبق برنامه پنجم به وزارت تکليف شده است که زمينه لازم براي توسعه فراورده‌هاي طبيعي و سنتي را مهيا کند و از طرف ديگر بر اساس سياست‌هاي مقام معظم رهبري در ارتباط با سلامت (بند 12) مربوط به فرآورده‌هاي طبيعي و طب سنتي مي‌باشد که با توجه به اين مطالب اين مسائل در اولويت کاري اين اداره کل قرار دارد.
جمشيدي اظهار داشت: سال‌هاست اين مباحث در برنامه‌هاي وزارت بهداشت بوده است و سعي بر اين بوده است که تعداد فرآورده‌هاي طبيعي و سنتي را در سازمان غذا و دارو افزايش و متنوع کند و شرايط به گونه اي باشد که در اکثر دستجات بيماري حداقل يک فرآورده داشته باشيم.
مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي طبيعي، سنتي و مکمل سازمان غذا و دارو درپايان گفت: طبق آمار در سال‌هاي اخير رشد بسيار خوبي در توليد و دانش فني فرآورده‌هاي طبيعي و سنتي داشته‌ايم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن