تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819890869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نباید با دانشگاه‌آزاد اسلامی برخورد سیاسی، منطقه ای و جناحی داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده‌ مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی : نباید با دانشگاه‌آزاد اسلامی برخورد سیاسی، منطقه ای و جناحی داشت سید سعید زمانیان نماینده‌ مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای در خصوص عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی را می توان در سه محور مدیریت، برنامه ریزی و نگاه ملی به این دانشگاه بررسی کرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر ساعت 20:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدامات بسیار خوبی از زمان حضور دکتر میرزاده در این دانشگاه انجام شده است که در این راستا می توان به توسعه تحصیلات تکمیلی، بومی گزینی و توجه به مناطق محروم اشاره کرد.
وی ادامه داد: انجام این چنین اقدامات ارزنده نشان از توانمندی مدیریت دانشگاه دارد که موجب ارتقای سطح کمی و کیفی در دانشگاه آزاد اسلامی شده است.
زمانیان همچنین در خصوص برنامه ریزی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید توانسته با برنامه ریزی دقیق پاسخگوی مراجعه کنندگان باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام امور را پیگیری کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توانسته رضایت مردم را کسب کند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با به کارگیری نیروهای کارآمد و پاسخگو توانسته با ارباب رجوع ارتباط خوبی برقرار و رضایت مردم را بدست آورد.
نماینده شهرکرد به توسعه تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با تقویت زیرساخت ها در استان های مختلف خصوصا در بحث تحصیلات تکمیلی اقدامات خوبی انجام داده است. پیش از این دانشجویان برای تحصیل در بسیاری از رشته ها باید به تهران و شهرهای بزرگ مراجعه می‌کردند ولی خوشبختانه امروز می توانند در محل زندگی خود به تحصیل بپردازند که این نشان از فکر تشکیلاتی منسجم با مدیرت قوی است.
نماینده‌ مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توانست جمعیت عظیمی از دانشجویان را جذب کند و امروز با توسعه تحصیلات تکمیلی موجب ارتقای سطح کمی و کیفی در این دانشگاه شده است، بسیاری از کسانیکه امروز در مراتب بسیار بالا در کشور فعالیت می کنند از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده اند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی را باید به دلیل منافع ملی تقویت کرد، گفت: متاسفانه در گذشته مواردی که چالش و مشکل برای این دانشگاه ایجاد کرد اضافه کردن برخی مراکز و سیستم های آموزشی بود که نه تنها از زیر ساخت های مناسب برخوردار نبودند بلکه جوابگوی مناسبی برای کشور نیز نبودند.
زمانیان در پایان افزود: وقتی سطح کمی و کیفی آموزش را بالا ببریم توانسته ایم در بعد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فرهنگ سازی کنیم از همین رو باید کسانیکه در این رابطه شبانه روز کار می کنند را تقویت کرد .

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن