تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روبن: مشکلي با ونگر ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۵۹ب.ظ)
روبن: مشکلي با ونگر ندارم موج-آرين روبن در آستانه رويارويي سه‌شنبه شب بايرن‌مونيخ با آرسنال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا به روزنامه «تلگراف» انگليس گفت: به اعتقاد من آرسنال کيفيت لازم براي رقابت با بايرن را پيدا کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، آرين روبن در آستانه رويارويي سه‌شنبه شب بايرن‌مونيخ با آرسنال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا به روزنامه «تلگراف» انگليس گفت: به اعتقاد من آرسنال کيفيت لازم براي رقابت با بايرن را پيدا کرده و اين را در رويارويي فصل گذشته‌مان که عالي بودند، متوجه شديم. آنها اخيراً قهرمان جام حذفي و جام خيريه انگليس هم شده‌اند.
آرسنال شروع خوبي در فصل جاري ليگ قهرمانان اروپا نداشته و دو بازي اول خود در مرحله گروهي اين رقابت‌ها را با شکست مقابل المپياکوس يونان و ديناموزاگرب کرواسي آغاز کرده و در حال حاضر بدون کسب هيچ امتيازي در مکان آخر گروه F جاي دارد. در طرف ديگر بايرن‌مونيخ اما وضعيت خيلي خوبي دارد و همانند بوندس‌ليگا، در ليگ قهرمانان هم آمار 100 درصد پيروزي را به ثبت رسانده است.
وي در ادامه اظهار داشت: به نظرم آرسنال حالا به ثبات بيشتري رسيده و امسال خيلي قوي تر به نظر مي‌رسد، به همين خاطر از اين که آنها در دو بازي اول‌شان در فصل جاري ليگ قهرمانان اروپا تن به شکست دادند، غافلگير شدم. به نظرم توپچي‌ها توانايي شکست هر تيمي را دارند و ما در جدال با آنها بايد هوشيار باشيم.
روبن که بازي سه‌شنبه شب باواريايي‌ها مقابل آرسنال را به دليل مصدوميت از ناحيه کشاله ران از دست خواهد داد، با وجود اين که سرمربي فرانسوي توپچي‌هاي لندن در آخرين رويارويي دو تيم او را بازيکني پراغراق خطاب کرده بود که در فکر فريب داوران است، به تمجيد از او پرداخت.
بال هلندي سرخپوشان مونيخي در اين ارتباط اظهار داشت: من ونگر را در برزيل ملاقات کردم. بايد بگويم اصلاً مشکل و حس بدي نسبت به او ندارم. به نظرم آرسن مربي منحصر به فردي است. حضور طولاني مدت ونگر در آرسنال نشان مي‌دهد که او کارهاي خيلي خوبي در اين تيم انجام داده است. به بازيکناني که زيرنظر او پيشرفت کرده‌اند و بهتر شده‌اند، نگاه کنيد.
وي در تکميل صحبت‌هاي خود عنوان کرد: به چگونگي پيشرفت آرسنال نگاه کنيد. در هلند و آلمان همواره با احترام از آرسنال صحبت مي‌شود. چرا؟ به خاطر سبک بازي، روي نياوردن به ضد فوتبال، ارئه فوتبال فني مثبت و تلاش براي بازيسازي توپچي‌ها. به نظرم همين چيزها که به ونگر اعتبار بخشيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن