تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 15 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809602460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد ساختار شرکت ملي گاز را تغيير دهيم/ مجبوريم در تجارت جهاني حاضر باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۳ب.ظ)
مديرعامل شرکت ملي گاز: بايد ساختار شرکت ملي گاز را تغيير دهيم/ مجبوريم در تجارت جهاني حاضر باشيم موج - مدير عامل شرکت ملي گاز با بيان اينکه مجبوريم ساختار اين شرکت را تغيير دهيم گفت: در ماموريت جديد بايد به مديريت تامين انرژي بپردازيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حميدرضا عراقي، مديرعامل شرکت ملي گاز با بيان اينکه اين شرکت تبديل به نادر شرکت هايي شده است که مجموعه هاي تخصصي زيادي ايجاد کرده است، گفت: بعد از پارس جنوبي بايد خطوط اصلي انتقال گاز را اجرا مي کرديم، ضمن اينکه به حجم کار بالا و سرمايه گذاري بالايي نياز داشت که بعد از آن خطوط اصلي با حجم بالايي تاسيس شد تا امنيت انرژي را ايجاد کنيم.
وي با بيان اينکه حجم بالاي کار باعث شد که فرصت نکنيم که به آينده گاز فکر کنيم افزود: نه توانستيم بهينه گاز را مصرف کنيم و نه صرفه جويي در مصرف آن داشتيم چراکه گاز قيمتي نداشت و تقريبا مجاني بود، بخصوص اينکه از مخزن مشترک بدست آمده بود. موتورخانه ها، بخاري ها، مصالح ساختماني، همه و همه بگونه اي هستند که هم اکنون ايران سومين مصرف کننده بزرگ انرژي در جهان بشمار مي رود.
عراقي با اشاره به اينکه اکنون مردم گازدار شده اند و امنيت انرژي برطرف شده است، اظهار کرد: هم اکنون پالايشگاه هاي گاز در کشور سالانه 260 ميليارد متر مکعب ظرفيت دارند ضمن اينکه 36 هزار کيلومتر خط اصلي در کشور کشيده شده است و273 هزار کيلومتر شبکه فرعي گاز در کشور وجود دارد هم اکنون بيش از 1000 شهر در کشور گاز دارند و 18 هزار روستا از نعمت گاز بهره مي برند که تا دو سال ديگر اين رقم به 28 هزار روستا مي رسد.
مدير عامل شرکت ملي گاز ايران با بيان اينکه هم اکنون 22.8 ميليون مشترک خانگي در کشور داريم، خاطر نشان کرد: گاز ايران به ترکيه، ارمنستان، آذربايجان، عراق صادر مي شود، ضمن اينکه با پاکستان قرار داد داريم و علاوه برآن با عمان و کويت نيز بحث هايي پيرامون صادرات گاز انجام داده ايم.
عراقي ذخيره ي انرژي را در وضعيت کنوني مهم دانست و اظهار کرد: تبديل ال ان جي به ميني ال ان جي، ايجاد ارزش افزوده است که بايد به آن بپردازيم.
مدير عامل شرکت ملي گاز ايران ادامه داد: در 10 سال اول فقط صادرات کرديم در 10 سال مياني فقط جايگزيني داشتيم اما در 10 سال سوم به فکر تامين انرژي بوديم و حالا بحث هاي جديدي داريم و مي خواهيم مديريت تامين انرژي را به عهده بگيريم.
وي با بيان اينکه وظيفه تامين انرژي کشور را داريم، ادامه داد: ديگر نمي توانيم با ساختار 50 سال پيش ادامه دهيم و بايد ساختار را تغيير دهيم چرا که ساختار توسعه پيدا نکرده است و فقط افزايش داشته و بزرگ شده است.
عراقي با اشاره به ده استراتژي تعيين شده براي تغيير اين ساختار گفت: يکي از اين استراتژي ها حرکت به سوي ميني ال ان جي است.
وي افزود: در اين چند سالي که تحريم بوديم يک روز کار در شرکت ملي گاز متوقف نشد چراکه خودکفا شديم و اکنون خيلي از تجهيزات و وسايل را خودمان مي سازيم . با اينکه از بهترين فناوري هاي روز استفاده نمي کنيم.
مدير عامل شرکت ملي گاز ايران يکي از اولويت هاي استفاده از ال ان جي و ميني ال ان را حفاظت از محيط زيست دانست و خاطر نشان کرد: هر يک متر مکعب ال ان جي، 600 متر مکعب گاز طبيعي مي شود و لذا براحتي مي توان گاز را به نقاط دور و سردسير جابه جا کرد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن